کد خبر: ۸۰۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۱ - ۲۲ آذر ۱۳۹۴

جام ولایت سیدان پایان یافت/ شاهین سیدان قهرمان شد

شاهین سیدان توانست در ضربات پنالتی بر استقلال شهرداری سیدان غلبه و فهرمانی جام ولایت سیدان را از آن خود نماید.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مرودشت نا، فینال جام ولایت بین تیم های فوتبال شاهین و استقلال شهرداری سیدان برگزار شد.

مسئول برگزاری مسابقات در گفتگو با مرودشت نا بیان داشت: در اواخر سال 93 اداره ورزش و جوانان بخش سیدان  با فعالیت رضا افتاده نسب فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد.

مرتضی سجادیان افزود: با پیگیری افتاده نسب و هیات های ورزشی جان تازه ای در کالبد ورزش سیدان دمیدن گرفت و شهرام سجادیان به عنوان رییس هیات فوتبال کار خود را آغاز کرد و در نهایت با جلسات متعددی ه با مدیران باشگاه ها گرفته شد جام ولایت با حضور 14 تیم در قالب 2 گروه 7 نفره آغاز شد.

مسئول برگزاری مسابقات تصریح کرد: در نوزدهم شهریور جام ولایت آغاز و 44 مسابقه در زمین چمن سیدان و فاروق برگزار شد.

وی افزود: از گروه اول تیم های استقلال شهرداری با 15 امتیاز و شاهین سیدان با 14 امتیاز و از گروه دوم تیم شهدا بُزمیان با 15 امتیاز و تیم پرسپولیس سیدان با 12 امتیاز به مرحله بعد صعود کردند.

فوتبال سیدان

رضا افتاده نسب رییس اداره ورزش و جوانان بخش سیدان در گفتگو با مرودشت نا بیان داشت: سال های گذشته لیگ فوتبال نداشتیم و لیگ ولایت بدون هیچ مشکلی برگزار شد. این لیگ با وجود نیروهای خوب و خوش فکر کار خود را شروع و به خوبی هم به پایان رسید و از همه کسانی که زحمت کشیدند به ویژه شهرام سجادیان و مرتضی سجادیان تقدیر و تشکر می کنم.

سید فرشید سجادیان سرمربی استقلال شهرداری سیدان در گفتگو با مرودشت نا بیان داشت: به دلیل اینکه مسابقات بین تیم های بخش سیدان بود انگیزه تیم ها بیشتر شده ود و مشکلاتی در خصوص برگزاری مسابقات و حاضر نشدن برخی تیم ها وجود داشت اما بازی ها خوب و بدون کشمکش  انجام شد و برگزاری این مسابقات که استارت آن را مسئولان زدند کار خوبی بود.

رسول سجادیان سرمربی تیم شاهین سیدان در گفتگو با مرودشت نا بیان داشت: مسابقات خوب بود اما برنامه ریزی ضعیف بود و یک نفر تصمیم گیرنده نبود و با مسئولان تیم ها هم مشورتی صورت نگرفت.

در آخرین بازی جام ولایت که بین دو تیم استقلال شهرداری سیدان و شاهین بوشهر صورت گرفت، هر دو تیم یک یک مساوی شدند و شاهین بوشهر توانست با نتیجه 5 بر 3 در ضربات پنالتی حریف خود را شکست داده و عنوان قهرمانی لیگ را کسب کند.


نویسنده :
رضا مردانه
نظرات بینندگان