کد خبر: ۸۰۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۰ - ۲۴ آذر ۱۳۹۴

نماینده مردم شیراز در مجلس: تبرئه مسببان فتنه 88 خیانت است

سید حسین ذوالانوار گفت: کسانی که در پی فراموشی فتنه سال 88 و تبرئه مسببان آن هستند، به کشور و انقلاب خیانت می کنند.
به گزارش شیرازه، سید حسین ذوالانوار نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز با اشاره به فتنه سال 88 گفت: گرچه قریب شش سال از حوادث تلخ و فتنه عظیم سال 88 می گذرد اما تبعات اجتماعی، سیاسی و حتی اقتصادی آن همچنان در سطح جامعه قابل مشاهده و ملموس است و کسانی که در پی فراموشی فتنه سال 88 و تبرئه مسببان آن هستند، به کشور و انقلاب خیانت می کنند.
وی در ادامه با اشاره به برخی جریانات سیاسی و رسانه ای که طی چند روز گذشته در پی تطهیر برخی سران فتنه و انعکاس تصویر و یا اخبار آنها هستند گفت: مسلما اگر رافت و گذشت نظام اسلامی نبود، این قبیل افراد باید در دادگاه صالحه محاکمه می شدند و اگر بر اساس عدالت با این افراد برخورد می شد، وضعیت آنها به مراتب نسبت به امروز بدتر بود.

ذوالانوار همچنین تصریح کرد: کلیه کسانی که طی روزهای اخیر، با انتشار عکس و یا پوشش خبری سران فتنه سعی می کنند این افراد را مجددا نزد عموم مردم موجه و مقبول جلوه دهند، باید بدانند افکار عمومی و ملت ایران مسببان فتنه عظیم 88 را فراموش نکرده و اگر این عده، راه ناصواب خود را ادامه دهند با برخورد افکار عمومی مواجه خواهند شد.

نماینده مردم شیراز در ادامه با اشاره به وضعیت کشور طی سالهای اخیر گفت: طبق اعلام رسمی سران غرب و آمریکا، فتنه 88 یکی از عوامل اصلی تشدید تحریمها و دشمنی ها علیه ایران بوده است و در واقع، این فتنه زمینه جری تر شدن دشمن نسبت به نظام اسلامی را فراهم آورد. وی در ادامه گفت: خیانت فتنه گران در سال 88، یک فرصت بزرگ و تاریخی را تبدیل به یک تهدید همه جانبه علیه ایران اسلامی کرد بنابراین، به عنوان یکی از نمایندگان ملت ایران لازم می دانم به جریاناتی که در پی بازتولید و احیای فتنه گران هستند شدیدا هشدار دهم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در انتها خاطرنشان کرد: از قوه محترم قضائیه نیز در همین راستا، تقاضامندیم جهت صیانت از جمهوریت نظام و آرامش کشور، با عواملی که درصدد حمایت از فتنه ران هستند مطابق قانون برخورد صورت گیرد.

سالاد

نظرات بینندگان