کد خبر: ۸۱۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۲۶ آذر ۱۳۹۴

هیات اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در سروستان معرفی شدند

با حضور فرماندار و هیات نظارت، هیات اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در شهرستان سروستان انتخاب و معرفی شدند.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از سروستان ما، سلیمان کرمی، فرماندار سروستان در جلسه انتخاب هیات اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری که با حضور معتمدین شهر سروستان و هیات نظارت بر انتخابات برگزار شد، انتخابات پیش رو را انتخاباتی حساس و سرنوشت ساز خواند و تاکید کرد: یکی از مهمترین  علل برگزاری انتخابات، مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خویش است.

وی افزود: از اول انقلاب تاکنون بیش از 40 انتخابات برگزار شده که خود نشان از اقتدار و تثبیت نظام ما در صحنه بین المللی است.

فرماندار سروستان با تاکید بر موضوع حق الناس بودن رای مردم به تعبیر مقام معظم رهبری ، ادامه داد: هر دو هیات اجرایی و نظارت برای برگزاری انتخاباتی سالم و ماندگار، وظیفه خطیری برعهده دارند لذا می بایست همگی برای ایجاد فضایی سالم و آرام تلاش کنیم.

نماینده عالی دولت همچنین گفت: زمینه امید را در بین مردم فراهم کنید و از پرداختن به مسائلی که زمینه ساز ناامیدی و یاس در بین مردم است دوری کنید.

در ادامه  این جلسه که با حضور اعضای اداری هیات اجرایی شامل فرماندار، دادستان و رئیس ثبت احوال وسه نفر از اعضای هیات نظارت انتخابات برگزار شد جمعی از معتمدین شهر سروستان از بین خویش 8 نفر را به عنوان اعضای اصلی و 5 نفرعضو علی البدل هیات اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه فرعی سروستان انتخاب کردند.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه و پس از رای گیری، آقایان؛ غلامرضا محمدی، حشمت اله قدرتی، سید مهدی حسینی، نجفعلی جهاد، مهدی اشرفی، مظفر طهماسبی، نعمت اله هوشمند و امیر تیمور کاظمی به عنوان اعضای اصلی و حسن حسن زاده، عزیز سلطانی، محمد هاشمی ، محمد سلطانی و خلیل نادری به عنوان عضو علی البدل این هیات انتخاب شدند.


سالاد

نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان