کد خبر: ۸۱۰۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۶ - ۲۶ آذر ۱۳۹۴

بازگشت مجدد مجری پرحاشیه به شیراز/ مهمانان پنجمین سالگرد برنامه «خوشاشیراز» چه کسانی هستند؟

هادی قندی گفت: از هفته آینده برنامه «خوشاشیراز» با حضور تماشاچیان و اجرای علی ضیا به روی آنتن خواهد رفت.
به گزارش شیرازه، هادی قندی تهیه کننده برنامه خوشاشیراز در خصوص برنامه این هفته به مناسبت پنجمین سالگرد آن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در برنامه این هفته مهمانان ویژه ای داریم. سعید راد و حمید حامی خواننده پاپ مهمانان ویژه پنجمین سالگرد برنامه خوشا شیراز هستند.
 
وی ادامه داد: ساعت پخش برنامه مانند هفته های گذشته و مدت زمان آن دوساعت و بیست دقیقه خواهد بود البته ممکن است مدت زمان برنامه با حضور مهمانان تغییرکرده و به آن اضافه شود.

وی تصریح کرد: از هفته آینده برنامه «خوشاشیراز» باحضور تماشاچیان و اجرای علی ضیا به روی آنتن خواهدرفت.

قندی بیان کرد: از میان افرادی که برای تست اجرا در برنامه شرکت کرده بودند،کسانی که امتیاز موردنظر را کسب کردند،برای فعالیت به بخش های مختلف اعم از رادیو،برنامه های شبانه،خانواده محور و... معرفی می شوند. درنهایت یک خانم و آقا اجرای دو آیتم که در آینده به برنامه اضافه می‌شود را به عهده خواهند گرفت.

وی گفت: از این هفته یا هفته آینده تیتراژ پایانی برنامه با صدای سینا شعبانخانی پخش می شود. تیتراژ آغازین نیز در چند هفته آینده تغییر خواهد کرد.

قندی در خصوص تغییر دکور برنامه عنوان کرد: تا پایان این فصل از برنامه دکور تغییر نخواهد کرد اما برای فصل آینده خوشاشیراز، تغییر دکور نیز جزو برنامه مان خواهد بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: درصدد تغییر ساعت پخش برنامه هستیم البته این امر منوط به نتیجه نظرسنجی است که مردم درآن شرکت می کنند. اگر نظر تماشاچیان نسبت به تغییر ساعت برنامه مساعد باشد زمان پخش به ساعت 14تا16 تغییر می کند.

سالاد

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴
0
من معتقدم فارس بایددرقلعه باشدوجذب حداکثری باشدومااین راازبزرگان الگوگرفتیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴
0
شما نظر ندی بهتره چی نوشتی عزیز