کد خبر: ۸۱۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۶ - ۱۲ دی ۱۳۹۴

مدافع جوان فجر شهید سپاسی از این تیم جدا شد

در نقل و انتقالات دسته یک فوتبال باشگاههای کشور رامتین سلیمان زاده مدافع فجر شهید سپاسی شیراز به پیکان تهران منتقل شد .
به گزارش شیرازه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور شکل جدی تری به خود گرفته و تیم های مدعی در حال جذب بازیکنان مورد نظر خود هستند.

تیم پیکان تهران بعنوان قهرمان نیم فصل مسابقات دسته یک فوتبال کشور در تازه ترین اقدام خود رامتین سلیمان زاده مدافع فجر شهید سپاسی را به خدمت گرفت.

سلیمان زاده در دور رفت این رقابتها از دیدگاه هواداران فجر شهید سپاسی شیراز به عنوان ارزشمندترین بازیکن تیم انتخاب شده بود و حال با پایان دوران خدمت سربازی و توافقی شش ماهه با باشگاه تهرانی ، دور برگشت را در تیم پیکان توپ خواهد زد.

در این میان شرایط برای زردپوشان شیرازی خوب به نظر نمی رسد و با توجه به تعطیلی تمرینات دو روزه فجریها بدلیل مشکلات مالی و حال جدایی بهترین مدافع این تیم، باید منتظر نتایج نماینده فارس در لیگ دسته یک فوتبال کشور باشیم.

جدایی رامتین سلیمان زاده از جمع فجریها و پیوستنش به پیکان تهران در حالی صورت گرفت که این دو تیم پس از تعطیلات نیم فصل و در هفته 21 رقابتهای دسته یک فوتبال کشور ، پنج شنبه 24 دی ماه در دیداری حساس میان مدعیان جدول رده بندی به مصاف هم خواهند رفت.

تیم پیکان تهران با 41 امتیاز در مکان نخست جدول رده بندی قرار دارد و فجر شهید سپاسی شیراز با 40 امتیاز جایگاه دوم را در اختیار دارد.

سالاد

نظرات بینندگان