کد خبر: ۸۲۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۱۸ دی ۱۳۹۴
جانشین فرماندهی دانشگاه امام حسین(ع):

امنیت ایران ‌در خارج از مرزها‌ تأمین می‌شود/دیگر شیعه نمی‌گذارد تا «زینب‌ها» ‌را به اسارت ببرند

سردار اباذری با بیان اینکه امروز امنیت ایران ‌خارج از مرزها و با مجاهدت‌های مدافعان حرم تأمین می‌شود، گفت: ‌دیگر شیعه نمی‌گذارد تا زینب‌ها (س) را به اسارت ببرند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، سردار حمید اباذری در مراسم اربعین شهید مدافع حرم علیرضا قلی‌پور در مسجد جامع قیروکارزین اظهار داشت: شهدا کسانی بودند که چشم سر را بسته و با چشم دل قدم در این راه گذاشتند و صاحب توفیقی الهی شدند.

وی با بیان اینکه جامعه اسلامی برای احیا و نجات خود نیاز به شهادت و خون دارد بیان داشت: همزمان با تولد فرهنگ شیعی، فرهنگ شهادت و ایثار نیز متولد شد و امروز دشمن سعی در گرفتن این فرهنگ از جامعه دارد.

اباذری با بیان اینکه در مراسم تشییع شهید قلی‌پور یکی از بزرگ‌ترین تجمعات دوران تاریخ قیروکارزین اتفاق افتاده تصریح کرد: دشمنان هرچه می‌خواهند توطئه کنند اما این کوردلان باید بدانند که این علیرضاها هستند که با قیام و تزریق خون خود به جامعه اسلامی به آن حیات دوباره می‌بخشند.

جانشین فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین (ع) ‌گفت: امروز سران استکبار و رژیم صهیونیستی به خود می‌بالند که مسلمانان با پول کشورهای اسلامی و با سلاح‌های آلوده به خون غرب یکدیگر را به دست خودشان می‌کشند.

این مقام مسئول در پاسخ به عده‌ای بی‌بصیرت که می‌گویند که ما در سوریه و سایر نقاط چه می‌کنیم، بیان داشت: امروز امنیت ایران اسلامی در خارج از مرزها و با مجاهدت‌های مدافعان حرم تأمین می‌شود و پس از یک‌هزار و 400 سال عباس‌ها (ع) به هزاران نفر تکثیر شدند و دیگر شیعه نمی‌گذارد تا زینب‌ها (س) را به اسارت ببرند.

اباذری افزود: در شهرهای ما افراد بسیاری می‌میرند اما کجایند آنان که با خون خود خون‌ها را به جوش‌وخروش آورده و با چشم باز مرگ را انتخاب کرده و معامله‌ای این‌چنین عظیم با خدا کنند.

جانشین فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین (ع) بیان داشت: در کشور ما این حرکت‌ها در ظاهر مبارزه با تکفیر و در باطن مقابله با کفر جهانی بوده چراکه انقلاب ما صدای رسای مظلومان است.

وی بابیان این‌که عظمت ما در جهان به دلیل همین ایستادگی در برابر ظلم است تصریح کرد: دشمن امروز از علیرضاها می‌ترسد چراکه خوب دانسته ما با دو بال سرخ و سبز کربلا و انتظار به‌پیش می‌رویم و دلیل هجمه دشمن در میدان جنگ سخت و نرم در مرزها و خارج از مرزها نیز همین است.

فاتح قایق‌های متجاوز انگلیسی با اشاره به رهنمودهای مقام عظمای ولایت در مورد مبحث نفوذ دشمن گفت: امروز دشمن به‌جز نفوذ فرهنگی و سایر عرصه‌ها قصد دارد که با ظاهری آراسته و فریبنده نفوذ فیزیکی در کشور داشته باشد و این دشمنان قسم‌خورده انقلاب کسانی هستند که فریب اساس کارشان است چرا که دستی را برای دوستی دراز کرده و با دست دیگر تحریم‌های جدید علیه کشور امضا می‌کنند.

اباذری با تأکید بر بصیرت‌افزایی افزود: باید نگاه ما به انگشت اشاره و نشانه‌های رهبرمان باشد چرا که کلید پیروزی ما در گرو فرمان‌برداری از ولی‌فقیه و رهبری است.

نظرات بینندگان