کد خبر: ۸۲۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۴ - ۱۹ دی ۱۳۹۴
بخشدار مرکزی خرامه عنوان کرد:

بی سابقه ترین عملیات گازرسانی در سال 94 برای خرامه رقم خورد

پرونده گازرسانی به تمام 22 روستای بخش مرکزی خرامه بسته و نحوه و زمان گازرسانی به روستاها مشخص شد که احتمالا در دهه مبارک فجر امسال جشن بزرگ گازرسانی به شهرستان خرامه را برگزار شود.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از صدای  خرامه، محمدکاظم قربانی بخشدار مرکزی خرامه گفت: از سال 1393 به طور جدی عملیات گازرسانی به روستاها شروع و در سال جاری به اوج خود رسید که طبق برنامه در سال آینده همه روستاهای بخش مرکزی شهرستان خرامه از نعمت گاز برخوردارخواهند شد و بدین ترتیب سال 1394 بی سابقه ترین عملیات گازرسانی در شهرستان خرامه رقم خواهد خورد.

http://sedaykherameh.ir/files/images/94-Dey/16%20gaz/gaz%20kherameh%201%20copy.jpg

وی افزود: با الطاف خداوند متعال و پیرو نام گذاری سال 1394 توسط مقام عظمای ولایت، با همدلی و همزبانی و تلاش خستگی ناپذیر مسئولین استانی و شهرستانی و شوراهای اسلامی و عموم مردم و در شرایط تحریمهای ظالمانه استکبار جهانی پرونده گازرسانی به تمام 22 روستای بخش مرکزی خرامه بسته و نحوه و زمان گازرسانی به روستاها مشخص شد که احتمالا در دهه مبارک فجر امسال جشن بزرگ گازرسانی به شهرستان خرامه را برگزار شود.

http://sedaykherameh.ir/files/images/94-Dey/16%20gaz/gaz%20kherameh%202.jpg

قربانی ادامه داد: روستای معزآباد جابری تنها روستای شهرستان خرامه است که در سالهای گذشته گازرسانی شده است، در نیمه دوم سال جاری روستاهای آبشور، خیرآباد، تنگ قیر و بست خیرآباد از نعمت گاز برخوردار شدند و هم اکنون عملیات نصب علمک روستاهای جهان آباد، کوه خیاره، هلال آباد و شهرک معزآباد در حال انجام است.

 

بخشدار مرکزی خرامه بیان داشت: تا دو هفته دیگر بسته مطالعاتی و طراحی گاز روستاهای ولی آباد، بنکوجعفری، مهرآباد شاه حسینی، اسلام آباد و احمدآباد به پایان می رسد و به امور قراردادها فرستاده می شود.

وی اضافه کرد: پکیج طراحی گازرسانی به روستاهای صادق آباد، بنکوشیبانی و کوه گری به همراه هفت روستای بخش کربال هم اکنون آماده شده و بزودی جهت تعیین پیمانکار آگهی می شود، خط انتقال و شبکه توزیع گاز روستاهای کفدهک، بنکوصادقی، شهرک ایثار، مالک اشتر و معزآباد گورگیر به پایان رسیده و پیمانکار نصب انشعابات مشخص شده و در حال تجهیز کارگاه است.

قربانی گفت: ایستگاه  TBS شهرک ایثار ساخته شده و در هفته آینده نصب آن شروع می شود و در دهه فجر افتتاح خواهد شد، روستای قره قیه، آبادیهای بیدزرد، بنکوزمانی، بنکوخسروی و غیره نیز همزمان با شروع پروژه ها به عنوان اضافه پیمان گازرسانی خواهد شد.



سالاد

نظرات بینندگان