کد خبر: ۸۲۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۵ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۴

نمایش کمدی «دیوانه ای که از قفس پرید» به روی صحنه رفت

نمایش کمدی دیوانه ای از قفس پرید به نویسندگی و کارگردانی حمید وارسته و علیرضا خدام در سالن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده به روی صحنه رفت.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از آباده نما، نمایش کمدی دیوانه ای از قفس پرید به نویسندگی و کارگردانی حمید وارسته و علیرضا خدام در سالن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده به روی صحنه رفت.

عرب شیبانی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده در این زمینه اظهار داشت: این نمایش با هدف شادی و نشاط اجتماعی و مباحثی پیرامون شبکه های مجازی و ازدواج جوانان به روی صحنه رفته و با وجود اینکه این نمایش در آغازین روزهای اجرای خود به سر می برد مورد استقبال خوب همشهریان قرار گرفته است.

وی در ادامه بیان داشت: امیدواریم با روند روبه رشد نمایش بتوانیم فضایی آکنده از شور و نشاط را همراه با درک صحیح از نمایش پدید آوریم.

گروه نمایشی "کمند" این نمایش را با موضوع اجتماعی به اجرا گذاشته که نویسنده آن را در قالب شبکه های مجازی و مباحثی پیرامون ازدواج به زیبایی هر چه تمام تر نگاشته است.

لازم به ذکر است این نمایش با بازی حمید وارسته، علیرضا خدام، ایمان خدام و حمید آهنکوبی به مدت 10 شب در محل سالن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده پذیرای علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/


سالاد


نظرات بینندگان