کد خبر: ۸۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۵ - ۱۱ بهمن ۱۳۸۹

سایر رسانه (از دزدگیر كیف پول تا مربی تیم ملی)

نگاهی به خبرهای سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی.

کیف پولی که دزدگیر دارد (مهر)
     
کیف پول "بیومتریک"، ابزاری است که با کمک گرفتن از بدنه مقاوم، سیستم هشدار بی سیم و حسگر اثر انگشت، کوچکترین روزنه امید را بر روی سارقان می بندد.

اولتیماتوم وزیر اطلاعات به عاملین یک سایت (واحد مرکزی خبر)

وزیر اطلاعات، درباره هدف رژیم صهیونیستی از راه اندازی پایگاه اینترنتی به نام بنیاد "رو اراد" به زبان فارسی، گفت: اینها از حدود بیست سال پیش یک سایت راه اندازی کرده اند و به دنبال این هستند افرادی را به عنوان جاسوس از کشورهای مختلف شناسایی و به مجموعه خود دعوت کنند.
وی افزود: ما توانسته ایم تقریبا همه افراد فریب خورده واغفال شده از سوی این سایت را شناسایی کنیم.
مصلحی افزود:کسانی از افراد مرتبط با این پایگاه اینترنتی که تاپیش از 22 بهمن خود را معرفی و با وزارت اطلاعات همراهی کنند، قطعا مشمول تخفیفاتی از سوی دستگاه قضایی خواهند شد و در غیر این صورت این افراد مشمول مجازات هایی خواهند شد که برای جاسوسان وجود دارد. 


آل سعود هم رفتنی است
(القدس العربی)

جده در غرب عربستان شاهد تظاهراتی با حضور زنان و مردانی بود که با صدای بلند علیه فساد و بی توجهی مقامات و حیف و میل بیت المال شعار دادند. این اقدام کم سابقه است و روزهای سختی را برای این رژیم عربی ثروتمند رقم خواهد زد.
عربستانی ها همانند همتایان خود در کشورهای عربی نتوانستند به تظاهرات ادامه بدهند چرا که تجربه کافی را در برخورد با نیروهای امنیتی ندارند.


رهایی زندانیان فلسطینی از زندان‌های مصر (فارس)

منابع فلسطینی اعلام کردند که در جریان ناآرامی‌های مصر زندانیان فلسطینی موفق شدند از زندان‌های مصر فرار کنند.

"مبارک"، به دنبال اقامت در تل‌آویو است (الجزیره مگزین)

برخی منابع دیپلماتیک، از تلاش دیکتاتور مصر برای اقامت در تل آویو در صورت فرار از قاهره به سبب گسترش موج اعتراضات مردمی خبر می دهند.
به گفته این مقامات، در صورتی که عربستان سعودی با درخواست "حسنی مبارک" برای اقامت در ریاض موافقت نکند، رئیس جمهور مصر تل آویو را برای زندگی انتخاب خواهد کرد. 


کاریکاتور: قیام مردم مصر 

  

کلینتون به مصر هشدار داد (فارس)

وزیر امور خارجه آمریکا با اشاره به تحولات مصر خواستار برگزاری انتخابات و اصلاحاتی به اصطلاح منظم شد و تلویحا هشدار داد، نباید مصر به کشوری مانند ایران تبدیل شود. 


بهبهانی سه شنبه استیضاح می شود
(مشرق)

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، اعلام کرد: وزیر راه و ترابری سه شنبه استیضاح می شود. 
احمد ناطق نوری، اظهار داشت: اگر وزارت راه و ترابری نتوانست مشکلات مطرح شده استیضاح کنندگان را حل کنند با طرح استیضاح وزیر راه وترابری درصحن مجلس بهبهانی باید به نمایندگان پاسخی جدی دهد.


40 سرباز در آتش‌سوزی سربازخانه سوختند (ایسنا) 


یکی از مقامات دپارتمان ارتش ونزوئلا، اعلام کرد: در پی انفجار و آتش‌سوزی در یکی از سربازخانه‌های واقع در ایالت "آراگوآ" در شش کیلومتری "کاراکاس" 40 سرباز مجروح شدند. 


دولت ونزوئلا از مردم درخواست کرد تا آرامش خود را حفظ کنند و به مقامات دولتی برای یافتن علت این آتش‌سوزی و انفجار کمک کنند.

احتمال جدایی جنوب سودان قوت گرفت (تابناک)

نتایج همه‌پرسی استقلال جنوب سودان مشخص شد: 99.57 درصد شرکت کنندگان در همه‌پرسی، به جدایی جنوب سودان رای دادند.

مسوولیت جدید همسر رئیس جمهور (جهان)

مدتی است "اعظم السادات فراحی"، همسر محمود احمدی نژاد بنا به پیشنهاد مسئول سابق شورای فرهنگی اجتماعی زنان، به جمع زنان تصمیم گیرنده در شورا ی فرهنگی اجتماعی زنان که زیر نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی است پیوسته است.


ابداع نوعی نقاشی خط برای تحریر قرآن کریم (واحد مركزی خبر)

جوان هنرمند تبریزی نوعی نقاشی خط "هوالجمیل" برای تحریر قرآن کریم ابداع کرده است.
این نقاشی خط جدید، یکی از انواع گرایش های هنری نقاشی خط است که طی پنج سال تحقیقات و فعالیت های گسترده میدانی بر روی خط های پدید آمده از اوایل تاریخ اسلام تا به امروز ابداع شده است.

کشف بزرگترین خانه عصر حجر چین (فارس)

بقایایی از بزرگترین خانه متعلق به عصر حجر در چین توسط باستان‌شناسان در استان شانکسی این کشور کشف شد.
این خانه پنج ضلعی که به گقته باستان‌شناسان "سالنی شهری"، نام دارد متعلق به 3 تا 5 هزار سال پیش از میلاد مسیح بوده و در منطقه ژیاهی استان شانکسی شناسایی شده است.


سه گزینه اروپایی برای سرمربیگری تیم ملی (مهر)

دبیرکل فدراسیون فوتبال، با بیان اینکه مذاکرت برای انتخاب سرمربی تیم ملی به سه گزینه نهایی رسیده است،گفت: سرمربی آینده تیم ملی از غرب اروپا خواهد بود و همزمان بر تمامی تیم های ملی نظارت خواهد کرد.

انتهای پیام/70

نظرات بینندگان