کد خبر: ۸۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۹ - ۱۱ بهمن ۱۳۸۹

مطرح شدن نام مهدی‌کنی برای ریاست خبرگان

نماينده مردم تهران در مورد وحدت در اصولگرايان اظهار كرد: «هر وحدتي در يك جريان مبتني بر فرآيندي است و آن فرآيند مدلي طراحي مي‌كند كه وحدت به نتيجه برسد»

پرویز سروری ادامه داد: در جريان اصولگرايي رييس‌جمهور جلسه‌اي گذاشتند با شركت بزرگان اصولگرايان و در آن آقايان حدادعادل، عسگراولادي و ولايتي را مامور پيگيري موضوع وحدت در اصولگرايي كردند و با جلسه‌اي كه جامعتين داشته است تلاش مي‌شود اين دو خط به هم نزديك شوند.

سروري در مورد رياست مجلس خبرگان نيز، گفت: تعيين رياست با مجلس خبرگان است. بحث در مورد تغيير رياست آن و اينكه آقاي مهدوي كني رياست آن را برعهده بگيرد يا نه وجود دارد. اگر چه شنيده‌ام كه آقاي مهدوي كني نمي‌شوند.

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در پايان، گفت: رييس‌جمهور وجود موازي‌كاري در وزارت خارجه را رد مي‌كند. ما نيز آن را مناسب نمي‌دانيم و به همين دليل من و آقاي نادران بحث تحقيق و تفحص در مورد جشنواره ايرانيان مقيم خارج را مطرح كرديم اما به دليل اتفاقاتي كه در اين جريان افتاد منصرف شديم.

سروري افزود: آقاي صالحي در مورد موازي‌كاري‌ها گفته است تا جايي كه اقدامات در مسير سياست‌هاي وزارت خارجه باشد تحمل مي‌كنيم در غير اين صورت نه.

انتهای پیام/70

برچسب ها: خبرگان
نظرات بینندگان