کد خبر: ۸۴۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۹ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
عضو شورای شهر شیراز:

متولی ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی در شیراز مشخص نیست/ اعضای شورا می توانند در معرفی نماینده اصلح به مردم کمک کنند

عرب گفت: اعضای شوراها می‌توانند در وقت‌ های آزاد خود در ستاد تبلیغاتی افراد توانمند حضور یابند.

به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، رئیس شورای شهر شیراز در یکصد و چهل و دومین جلسه شورای شهر شیراز اظهار داشت: مردم همان‌گونه که در 22 بهمن‌ماه با حضور پرشور خود حماسه‌ای بزرگ رقم زدند، هفتم اسفند نیز حماسه دیگری خلق خواهند کرد و صالح‌ترین‌ها را به سنگر دفاع از نظام می‌فرستند.

وی با اشاره به سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: ارزش کار پرستاران، کمتر از پزشکان نیست و این قشر در درمان و التیام آلام مردم نقش اساسی دارند. به همین مناسبت در صحن علنی شورای شهر از تعدادی پرستاران نمونه بخش خصوصی، دولتی و جانبازان اعصاب و روان تجلیل شد. در ادامه این جلسه رئیس کمیسیون برنامه‌ و بودجه شورا اظهار داشت: در سال‌های متوالی رابطه خوبی بین نمایندگان مجلس و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا نبوده و نگاه نمایندگان مجلس بعضاً در عرض شوراها است، در حالی‌که شوراها می‌توانند با اطلاعات مستقیم خود از محلات و مناطق شهری کمک خوبی به مجلس کنند. زین‌العابدین عرب افزود: در انتخابات پیش رو باید به دنبال افراد تأثیرگذاری برویم که توانایی حل مشکلات شهر شیراز را داشته باشند به ‌ویژه این‌که بسیاری مسائل از قبیل جذب سرمایه‌گذار، قطار شهری، بافت فرسوده و ... با کمک نمایندگان توانمند قابل‌حل است.

وی اضافه کرد: نمایندگان اگر با شوراها همدلی داشته باشند می‌توانند از ظرفیت آنها استفاده کنند و با هماهنگی شوراها کارها را بسیار بهتر پیش ببرند.

این عضو شورا خاطرنشان کرد: ایرادی ندارد که نمایندگان مجلس در کمیسیون‌های تخصصی شورا حضور یابند و نقطه نظرات عمرانی و توسعه‌ای شهر را بشنوند و برای پیگیری موارد در سطوح بالا به ما کمک کنند. رئیس کمیسیون برنامه‌ و بودجه شورا بیان کرد: اعضای شوراها می‌توانند در وقت‌های آزاد خود در ستاد افراد توانمند حضور یافته و در معرفی افراد اصلح به مردم ایفای نقش کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در شهر شیراز خود شهرداری اقدام به نصب داربست برای تبلیغات می‌کند که این امر در نازیبایی منظر و مبلمان شهری اثر دارد و در حال حاضر مشخص نیست متولی ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر شیراز بر عهده کیست.

به گفته وی، تابلوهای افقی و عمودی بدون نظم و ترتیب در اندازه‌های متفاوت در سر درب مغازه‌ها نصب می‌شود و در ایام باقی‌مانده به نوروز جلوه بدی به شهر داده است. این عضو شورا متذکر شد: شورا در ایام مختلف اقدام به تجلیل از افراد نمونه و اثرگذار هر بخش می‌کند که جا دارد در تجلیل از افراد اثرگذار حوزه امر به‌ معروف و نهی از منکر اقدام مناسب صورت پذیرد.

در ادامه از خانواده شهید مهدی قمری بعنوان شهید انقلاب اسلامی که دومین شهید 22 بهمن 57 بوده تقدیر شد.

گفتنی است این خانواده، یک شهید مفقودالاثر و یک جانباز نیز در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام جمهوری اسلامی

کرده اند.
نظرات بینندگان