کد خبر: ۸۴۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۴

فرماندار فراشبند: انتخاباتی پر شور، در عین امانت داری و صیانت از آرا برگزار خواهیم کرد

محسن پورزارعی گفت: جمعا 55 شعبه اخذ رای پیش بینی شده که از این تعداد 23 شعبه سیار و مابقی ثابت هستند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از نخل بیدار محسن پورزارعی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان فراشبند در گفت وگویی با نخل بیدار با تشریح وضعیت کارهای صورت گرفته جهت برگزاری انتخاباتی سالم در شهرستان فراشبند بیان داشت: فرمانداری شهرستان فراشبند از حوزه انتخابیه فیروزآباد، از ماههای گذشته خود را برای بر پایی انتخابات آماده کرده است و ستاد انتخابات با دستور وزیر محترم کشور و استانداری فارس تشکیل گردید.

وی در پاسخ به سوال اینکه اعضای هیات اجرایی چگونه انتخاب شدند گفت: برای انتخاب هشت نفر از هیات های اجرایی سی نفر از معتمدین شهرستان دعوت شدند و با نظارت هیات محترم نظارت شهرستان هیات اجرایی انتخاب گردید.

فرماندار شهرستان فراشبند با شاره به کارهایی که تا کنون صورت گرفته جهت انجام انتخابات بیان داشت: به صورت روز شمار مراحل مختلف انتخابات در حال انجام است و تا کنون شعب اخذ رای مشخص و ثبت سامانه شده است که در شهرستان فراشبند و بخش دهرم، جمعا 55 شعبه اخذ رای  پیش بینی شده که از این تعداد 23 شعبه سیار و مابقی ثابت هستند و اعضا ی شعب  کاربران، رانندگان، نمایندگان فرماندار و بازرسین تعیین شده اند و همگی در دوره های آموزشی شرکت دارند.

پورزارعی تعامل بین هیات اجرایی و نظارت را بسیار خوب نامید و گفت: هیات اجرایی هیات نظارت و هیات بازرسی در تعامل کامل و هماهنگی های مورد نیاز کلیه موارد انتخابات را رصد نموده در حال انجام وظایف محوله هستند.

وی افزود: فرمانداری فراشبند بعنوان مجری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با نظارت هیات محترم نظارت شهرستان و استان به فضل و اراده الهی انتخاباتی پر شور  و با نشاط در عین امانت داری و صیانت از آراء مردم در هفتم اسفند ماه برگزار خواهد نمود.

رئیس ستاد انتخابت شهرستان فراشبند افزود:  در این مدت ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی با محوریت دادگستری فراشبند کلیه موارد مربوطه را رصد نموده و طی جلسات متعددی که  با مسئولین ستاد و نامزد ها برگزار نموده  در موارد  مختلف تذکراتی به نامزد ها داشته است.

وی خاطر نشان کرد: در راستای صیانت از آراء مردم وسلامت انتخابات کمیته حقوقی انتخابات کمیته فن آوری و به حسب ضرورت شورای تامین تشکیل شده و موارد مورد نظر مدیریت و هدایت می گردد.

از احاد مردم شریف و ولایت مدار شهرستان به ویژه نامزد های مجلس شورای اسلامی تقاضا می گردد رعایت قانون و مقررات را در همه سطوح نموده و تلاش نمائیم انتخاباتی پر شور و با مشارکت حداکثری که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است در  ثبات و آرامش لازم برگزار نمائیم.

در انتخابات پیش رو با تائید صلاحیت ها،در سری دوم فضا رقابتی شده و شور و نشاط انتخابات وجود دارد و  گروههای سیاسی اصول گرا و اصلاح طلب و اعتدال گرا در چهار چوب قانون مشغول فعالیت های انتخاباتی هستند.

انتهای پیام/

نویسنده :
محمد باقر دشتی
نظرات بینندگان