کد خبر: ۸۴۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
از شبکه های اجتماعی چه خبر؟/2

از تایید و تکذیب های وزیر کشور دولت اصلاحات تا «پاتک» حامیان روحانی به هاشمی

رئیس انجمن سنگ از تعطیلی ۷۰۰ معدن سنگ در کشور طی ۳ سال اخیر خبر داد و گفت: تعطیلی معادن سنگ، میزان تولید این صنعت را ۳۵ درصد کاهش داده است.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، یکی از ویژگی های انتخابات امسال، نقش آفرینی بسیار مهم و اثرگذار شبکه های اجتماعی است به نحوی که در طول ماه های گذشته، حتی قبل از شروع انتخابات در شبکه های اجتماعی انواع تبلیغات، اظهارنظرها، جهت گیری ها و سایر اقدامات انتخاباتی انجام می گرفت. شیرازه در نظر دارد، با توجه به نزدیکی ایام انتخابات، به صورت نوبتی، برخی اخبار و مطالب منتشره در شبکه های اجتماعی را منتشر نماید. شایان ذکر است صحت و سقم این مطالب بر عهده منتشر کننده آن در شبکه های اجتماعی و درج آن در شیرازه به معنای تایید یا رد محتوای منتشره نمی باشد.

تایید و تکذیبیه های موسوی لاری
وزیر کشور دولت اصلاحات در چند روز  اظهارات جالب و بعضا متناقضی داشته است.

-مجلس آینده قطعا اصلاح طلب نیست.

-با لاریجانی اءتلافی نکرده و نخواهیم کرد.

-اصلا صدای ملت ربطی به اصلاح طلبان ندارد.

-خواست حریف بود که ما را وارد زمین اقتصادی کند که خوب هم موفق شده است.

-دولت هیچ برنامه ای در حوزه اقتصادی ندارد و لذا باید فضا را عوض کنیم.

آیت الله شاه آبادی: ارتباطی با فهرست هاشمی ندارم
 آیت الله نصر الله شاه آبادی نامزد انتخابات خبرگان رهبری در حاشیه مراسم شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به برخی شبهه‌ها در خصوص درج نام ایشان در لیست موسوم به رفسنجانی ـ روحانی پاسخ گفت. وی ضمن اشاره به لیست موسوم به هاشمی ـ روحانی گفت آنها ارتباطی با من ندارند و خودشان به صورت یک طرفه نام مرا در لیست قرار داده‌اند. وی افزود احتمال می‌دهم این قبیل لیست‌ها نام مرا برای تطهیر خود و منزّه جلوه دادن خودشان در لیست قرار داده‌اند.

رئیس انجمن سنگ ایران: 700 معدن سنگ در سه سال اخیر تعطیل شده است

 رئیس انجمن سنگ از تعطیلی ۷۰۰ معدن سنگ در کشور طی ۳ سال اخیر خبر داد و گفت: تعطیلی معادن سنگ، میزان تولید این صنعت را ۳۵ درصد کاهش داده است.

ابراز برائت نامزدهای خبرگان از لیست انتخاباتی مورد حمایت هاشمی و انگلیس و متلاشی شدن لیست رفسنجانی
آیات عظام موحدی کرمانی، تسخیری، بطحایی گلپایگانی، اعرافی، دری نجف‌آبادی و حمیدی، از قرار گرفتن نام‌شان در لیست مورد حمایت انگلیس، اعلام برائت کردند و گفتند نام‌شان بدون هماهنگی در لیست هاشمی و روحانی قرار گرفته است.

پاسخ حامیان دولت به اظهارات اخیر رفسنجانی
براساس پوستر منتشرشده در کانال اصلاح‌طلبان نام آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی از سرلیستی حامیان دولت برای انتخابات خبرگان حذف و حجت الاسلام حسن روحانی سرلیست شد. هاشمی رفسنجانی اخیراً اعلام کرده بود: من رأی ۳درصدی روحانی را به ۵۰درصد افزایش دادم.
نظرات بینندگان