کد خبر: ۸۴۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
از شبکه های اجتماعی چه خبر؟

از تبلیغات افسانه ای یک نامزد انتخابات در شیراز تا ائتلاف «تردید» و خروج تامل برانگیز یک کاندیدا از لیست های اصولگرا

این کاندیدا که حضورش در لیست های متعدد، مورد اعتراض بدنه اجتماعی برخی گروه های جریان اصولگرا قرار داشت، علت انصراف خود را دقیقا اعلام نکرده است.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، یکی از ویژگی های انتخابات امسال، نقش آفرینی بسیار مهم و اثرگذار شبکه های اجتماعی است به نحوی که در طول ماه های گذشته، حتی قبل از شروع انتخابات در شبکه های اجتماعی انواع تبلیغات، اظهارنظرها، جهت گیری ها و سایر اقدامات انتخاباتی انجام می گرفت. شیرازه در نظر دارد، با توجه به نزدیکی ایام انتخابات، به صورت نوبتی، برخی اخبار و مطالب منتشره در شبکه های اجتماعی را منتشر نماید. شایان ذکر است صحت و سقم این مطالب بر عهده منتشر کننده آن در شبکه های اجتماعی و درج آن در شیرازه به معنای تایید یا رد محتوای منتشره نمی باشد.

تبلیغات افسانه ای یک نامزد انتخاباتی در شیراز
یکی از نامزدهای نمایندگی مجلس در شیراز با چاپ بیش از یک میلیون نسخه از زندگی نامه خود، رکود چاپ زندگی نامه را شکست! این در حالی است که تعداد افراد واجد شرایط رای دادن برای انتخابات شیراز حدود یک میلیون و چهارصد هزار نفر می باشد.

ائتلاف تردید!
اصلاح طلبان با ارائه سومین لیست موصوف به جبهه اعتدال با هم متحد شدند! در طول یکی دو هفته اخیر، اصلاح طلبان همه تلاش خود را برای ایجاد وحدت و ارائه لیست واحد بکار بردند و نتیجه این اقدامات ارائه لیست های متعدد انتخاباتی است. به نحوی که از سوی جریان حامی دولت، لیستی مستقل ارائه شده و جریان دوم خرداد نیز افراد مورد نظر خود را تحت عنوان لیستی دیگر معرفی کرده است. در ادامه این اختلافات، لیستی نیم بند و بدون پشتوانه، تحت عنوان لیست مشترک ارائه شده که این فهرست نیز، چندان حمایت نمی شود و بر سر آن کماکان اختلاف نظر و تردید وجود دارد.

خروج تامل برانگیز یک نامزد انتخابات از لیست های اصولگرا
یکی از نامزدهای انتخابات مجلس دهم که در لیست های مختلف اصولگرایی حضور داشت، در اقدامی تامل برانگیز از حضور در همه لیست های اصولگرایی انصراف داد. لازم به ذکر است این کاندیدا که حضورش در لیست های متعدد، مورد اعتراض بدنه اجتماعی برخی گروه های جریان اصولگرا قرار داشت، علت انصراف خود را دقیقا اعلام نکرده است.
نظرات بینندگان