کد خبر: ۸۴۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۹ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۴
کاندیداهای مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد بخوانند؛

آن طور که هستید تبلیغ کنید!

اطرافیان کاندیداها و رفتار آن ها در دوره انتخابات از نظر مردم پنهان نمی ماند چرا که تجریه انتخابات های متعددی که در نظام اسلامی برگزار شده، ثابت کرده، رفتار کاندیداها بعد از نشستن بر کرسی نمایندگی ملت، شباهت عجیب و قریبی به رفتار و منش نزدیکانشان دارد.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از ارسن نیوز؛ در فضای انتخاباتی این روزها، شاهد اقدامات و ادعاهای خلاف اصول، از برخی کاندیداهای حوزه انتخابیه شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد هستیم.

در حالی که صداقت یکی از اصلی ترین و در عین حال مهمترین شاخصه یک نامزد انتخابات است و پنهان کاری و فرار از خواستگاه و اصالت و جریان فکری شایسته نامزدهایی که قرار است وکیل مردم در خانه ملت باشند نیست.

نامزدهای محترم باید بدانند خیلی زودتر از آن چه که فکر کنیم فرصت تبلیغات و پروسه ی انتخابات هم تمام می شود و آن ها باید آن گونه که هستند تبیلغ کنند نه آن طور که آرزو دارند باشند! خود را طوری به مردم بنمایانند که اگر روزی پرده ها کنار رفت و حقیقت آشکار شد، "حتی از روشدن تصویر صفحه اول شناسنامه خود" خجل نشوند!

از طرفی، اطرافیان کاندیداها و رفتار آن ها در دوره انتخابات از نظر مردم پنهان نمی ماند چرا که تجریه انتخابات های متعددی که در نظام اسلامی برگزار شده، ثابت کرده، رفتار کاندیداها بعد از نشستن بر کرسی نمایندگی ملت، شباهت عجیب و قریبی به رفتار و منش نزدیکانشان دارد. و اینکه امام علی (ع) در نامه ۵۳ نهج البلاغه به مالک اشتر می‌فرماید: "اصلح بر سر زبان صالحان است."


نظرات بینندگان