کد خبر: ۸۵۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۱ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۵

فعالیت ۳۵ راهنمای سیار گردشگری ویژه ایام نوروز در شیراز

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری شیراز از فعالیت ۳۵ راهنمای سیارگردشگری در این کلان‌شهر ویژه ایام نوروز خبرداد و گفت: این گردشگران که دارای خودرو مشخص هستند نسبت به راهنمایی مسافران اقدام می‌کنند.

به گزارش شیرازه سعید دبیر در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به استقبال مسافران نوروزی از شهر شیراز اظهار داشت: شهرداری شیراز امسال با امکانات بیشتری نسبت به سال‌های گذشته خدمات نوروزی را به مسافران ارائه می‌کند.

وی بیان کرد: برای نصب چادر توسط مسافران 15 پارک پیش‌بینی شده است و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس نیز سالن‌های ورزشی تحت پوشش برای اسکان مسافران در اختیار ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری شیراز قرار گرفته است.

دبیری بیان کرد: با پیش‌بینی‌های صورت گرفته در صورتی که وضعیت اضطراری باشد مهمانسراها، سالن‌ها، حسینه‌ها و مساجد نیز آماده است وبرای اسکان مهمانان نوروزی از آن استفاده می‌شود.

رئیس ستاد تسهیلات سفر شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: ستادهای تسهیلات سفر شهرداری شیراز در 10 نقطه اصلی و پرتردد شهر از جمله ورودی‌های شهر شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) ایجاد و در حال ارائه خدمات به مسافران نورزی هستند.

وی بیان کرد: همچنین در ایام نوروز 250 هزار نسخه ویژه نامه شهر شیراز به همراه بروشورهای مختلف فرهنگی منتشر و در اختیار مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.

نظرات بینندگان