کد خبر: ۸۶۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱:۵۸ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۵
مسئول ستاد برگزاری اعتکاف آباده:

میزبان بیش از 1000 معتکف در ایام البیض خواهیم بود / تلاش برای حضور حداکثری جوانان

اعتکاف سال 95 با حضور بیش از 1000 معتکف جوان در آباده برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از آباده نما، ستاد برگزاری اعتکاف به منظور هماهنگی و تبادل نظر برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف تشکیل جلسه داد.
در این جلسه مسئول ستاد نماز جمعه آباده  با تسلیت شهادت اولین شهید مدافع حرم آباده، حمید قاسمپور، مراسم معنوی اعتکاف از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: افراد سالم و خوب جامعه خوب را می سازد و اعتکاف نیز یکی از فرصت های پیش رو برای ساخته شدن انسان های خوب است.


حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد با بیان اینکه در اعتکاف سال 95 میزبان بیش از 1000 معتکف هستیم، خاطر نشان کرد: همه تلاش خود را می کنیم که استقبال حداکثری جوانان را در این مراسم داشته باشیم.


وی در ادامه با ذکر یک حدیث، به فضیلت هدایت انسان ها اشاره کرد و گفت: اگر رهر کس یک نفر را هدایت کند، فضیلتش از آنچه خورشید بر آن می تابد، افضل تر است که البته هدایت دست خداست و انسان ها تنها زمینه ساز هدایت خواهند بود.
حجت الاسلام روحانی نژاد با اشاره به روزهای ایام البیض در دو اردیبهشت به مدت سه روز، در خصوص زمان ثبت نام در این مراسم نی گفت: پیش بینی شده که ثبت نام برای حضور در اعتکاف از 24 لغایت 27 فروردین خواهد بود و خواهران در این روزها ساعت 18 تا اذان مغرب در حسینیه مرکزی و برادران بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهرستان آباده می توانند مراجعه کنند. 


انتهای پیام/


نویسنده :
رسول اقلیدی
برچسب ها: آباده نما ، اعتکاف
نظرات بینندگان