کد خبر: ۸۶۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۸ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۵

جشن بزرگ پیروزی با حضور حامد زمانی در لارستان برگزار شد+ تصاویر

جشن بزرگ پیروزی به‌مناسبت روز فناوری هسته‌ای با حضور حامد زمانی در لارستان برگزار شد.
به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه به نقل از لادستان، مراسم جشن بزرگ پیروزی به‌مناسبت روز ملی فناوری هسته‌ای با حضور حامد زمانی خواننده برجسته و انقلابی کشور شب گذشته در محل دانشکده پرستاری حضرت زینب(س) شهر لار برگزار شد.


در ابتدای این مراسم علی پُردانش، قاری کشوری قرآن کریم به اجرای تلاوت پرداخت و پس از آن گروه سرود مصباح‌الهدی، سرود "سرزمین آرش"  را اجرا کرد.

در ادامه این جشن باشکوه که به‌همت مجموعه فرهنگی مذهبی رایت‌المهدی لارستان برگزار شده بود، گروه سرود طاها به اجرای اثری با عنوان "یادمان نمی‌رود" پرداخت و سپس آرش جمال‌الدینی مجری برنامه با اشاره به اینکه همه زندگیمان را مدیون شهداییم از مادران شهدای مفقودالاثر لارستان (شهیدان اعلایی، جوهری‌نیا، جعفری‌نژادان، رزبان و قنبری) دعوت کرد تا به روی سن بیایند تا توسط مسئولین حاضر در مراسم از آنان تجلیل شود.


نقطه اوج این ویژه برنامه فرهنگی که با حضور کم‌نظیر مردم لارستان بزرگ همراه بود، حضور حامد زمانی به همراه امیر جمالفرد و عرفان پاشا بر روی سن و اجرای زنده هشت اثر گلچین از ترانه‌های ماندگار وی به نام‌های لبیک، روز جوان، راز روشن، عشق پاک، می‌کُشیم، آخرین قدم، به این عکس‌ها خیره شو و عمّار بود که با استقبال و تشویق شرکت کنندگان در این مراسم همراه شد.

در پایان این مراسم، یک تابلو نقاشی با موضوع انرژی هسته‌ای که توسط خانم اکبرزاده در حین مراسم خلق شده بود، از طرف شهرداری لطیفی به حامد زمانی اهداء شد.



برچسب ها: لارستان ، حامد زمانی
نظرات بینندگان