کد خبر: ۸۶۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱:۳۴ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۵

جلسه هم اندیشی جهت برگزاری مراسم اعتکاف در صفاشهر

ضمن اینکه تلاش می‌شود مراسم اعتکاف به بهترین وجه انجام شود باید تلاش کنیم فضای شهر نیز از این برنامه معنوی بهره مند گردد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از بام فارس، جلسه هم اندیشی در خصوص برگزاری مراسم اعتکاف سال ۹۵ در محل فرمانداری شهرستان خرم بید و با حضور مسئولین، مبلغین، اعضای شورای هیأت های مذهبی و کانون مداحان و هیئت امنای مساجد صفاشهر برگزار شد.

در این جلسه حجت ‌الاسلام عقیل اکبری، سرپرست تبلیغات اسلامی خرم بید ضمن تبریک حلول ماه رجب اظهار کرد: با توجه به نقش مهم اعتکاف در خودسازی و ایجاد فضای معنوی در فرد معتکف و همچنین اثر آن در فضای شهر ضرورت دارد در این خصوص برنامه ریزی منسجمی انجام شود و ضمن اینکه تلاش می‌شود مراسم اعتکاف به بهترین وجه انجام شود باید تلاش کنیم فضای شهر نیز از این برنامه معنوی بهره مند گردد.

حجت‌الاسلام اکبری ضمن تشکر از همکاری و مساعدت دستگاه ها در برگزاری اعتکاف در سال های قبل افزود: با توجه به ابعاد مختلف برگزاری اعتکاف امیدواریم امسال نیز شاهد همکاری دستگاه ها جهت برگزاری بهتر این مراسم معنوی باشیم.

وی افزود: اطلاع‌رسانی و تبلیغات در محیط شهری و فضای مجازی، تدارکارت و پشتیبانی جهت پذیرایی از معتکفین، تامین شرایط بهداشتی و امنیتی، زمان بندی برنامه های معتکفین در طول سه روزه اعتکاف، برنامه ریزی حضور مبلغین جهت  برنامه های مذهبی، احکام و حلقه های معرفت، برنامه ریزی برگزاری اعمال ام داوود، تامین تغذیه فرهنگی معتکفین و اجرای برنامه های فرهنگی همچون طرح قرآن در زلال اعتکاف، مسابقات و کتابخانه سیار از جمله اهم موارد مدیریتی در ایام اعتکاف می باشد.

 

انتهای پیام/

نویسنده :
برهانی
برچسب ها: صفاشهر ، اعتکاف
نظرات بینندگان