کد خبر: ۸۶۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۳ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۵

همایش منطقه‌ای نماز به میزبانی آباده برگزار می شود

صاحبان ایده های جدید به منظور جذب افراد جامعه به نماز، می توانند ایده های خلاقانه و آثار خود را با موضوع دست پیدا و پنهان خدا در قالب های گوناگون هنری، اعم از شعر، داستانک، خاطره نویسی، فیلم کوتا، فیلمنامه، گرافیک و نقاشی، خوشنویسی و ... برای شرکت دادن در اجلاسیه سراسری نماز، ارسال کنند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از آباده نما، همایش نماز شهرستان های شمال فارس به میزبانی آباده هشتم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان آباده با اعلام این خبر افزود: این همایش  به منظور عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری پیرامون موضوع نماز برگزار می شود.

علي بابا ولي پور در ادامه گفت: صاحبان ایده های جدید به منظور جذب افراد جامعه به نماز، می توانند ایده های خلاقانه و آثار خود را با موضوع دست پیدا و پنهان خدا در قالب های گوناگون هنری، اعم از شعر، داستانک، خاطره نویسی، فیلم کوتا، فیلمنامه، گرافیک و نقاشی، خوشنویسی و ... برای شرکت دادن در اجلاسیه سراسری نماز، ارسال کنند.

ولی پور آخرین مهلت ارسال اثار را تا 2 اردیبهشت اعلام کرد و افزود: داوطلبان می توانند آثار خود را تا 2 اردیبهشت ماه به دبیرخانه این ستاد یا دفتر امام جمعه آباده ارسال کنند.

 

انتهای پیام/

نویسنده :
رسول اقلیدی
نظرات بینندگان