کد خبر: ۸۷۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۹ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵

حکایت عجیب لغو سفر عارف به اردبیل

در حالی سفر عارف به اردبیل لغو شد که باز هم گناه لغو این سفر به گردن فرودگاه اردبیل افتاد.
به گزارش شیرازه به نقل از صراط،  در حالی که شرایط مساعد جوی همراه با هوای بهاری آفتابی در اردبیل و فرودگاه اردبیل حاکم است لغو سفر عارف به خاطر کنسلی پرواز به بهانه نامساعد بودن شرایط جوی تعجب همگان را به همراه داشت!

فرودگاه اردبیل باسابقه دیرین که در لغو و یا تاخیر پروازها دارد این بار نیز در لغو سفر عارف مقصر اصلی معرفی شد اما این بار همه تعجب می‌کنند که چگونه در این شرایط جوی پروازی با همه امکانات و تجهیزاتی که در سال‌های اخیر در فرودگاه اردبیل نصب شده باز هم سفر به تاخیر افتاد.

در کنار همه نارسایی‌های فرودگاه اردبیل که سال‌ها است رنج سفر هوایی را بر جان علاقمندانش باقی می‌گذارد لغو پروازها در شرایط مساعد جوی اردبیل خود جای تعجب و تامل دارد که چگونه مسئولان شعار تامین زیرساخت‌ها برای فرودگاه اردبیل را برای انجام سفرهای هموطنانمان سر می‌دهند اما همچنان در بهترین شرایط جوی کنسلی‌ها و تاخیرهای پرواز دل همه را به لرزه می‌اندازد.

دودستگی در بین چهره‌های اصلاح‌طلب در حمایت از یک کاندیدا

به دنبال لغو سفر عارف به اردبیل به بهانه‌هایی که خدا به آن عالم است در جلسه سخنرانی کاندیدای اصلاح‌طلب فیضی سعی شده است از چهره‌های ملی دعوت شود اما اعتراض‌های مردمی از این بدقولی‌ها به حدی بود که سعی کردند محل سخنرانی را ترک کنند.

در حالی که فضای دو قطبی انتخابات در اردبیل شرایط متفاوتی را رقم زده است چهره‌های اصلاح‌طلب از انسجام خاصی در حمایت از کاندیدایشان نشان نمی‌دهند و نوعی آشفته‌ حالی را در اردوگاه اصلاح‌طلبان به راحتی می‌توان مشاهده کرد.

به گزارش فارس از اردبیل، اما عصر امروز نیز اگر شرایط جوی اجازه بدهد و پروازی کنسل نشود قرار است مرعشی دیگر چهره اصلاح‌طلب به همراه شهربانو امانی از فعالان این طیف در اردبیل حاضر شده و در ستاد فیضی سخنرانی کنند.

نظرات بینندگان