کد خبر: ۸۷۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۱ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵

آغاز به کار رسمی دفتر بنیاد مهدی موعود(عج) در شهرستان فراشبند+عکس

دفتر نمایندگی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) شهرستان فراشبند افتتاح و فعالیت این بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) به صورت رسمی آغاز گردید

به گزارش شیرازه به نقل از  نخل بیدار دفتر نمایندگی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) شهرستان فراشبند افتتاح و فعالیت این بنیاد فرهنگی به صورت رسمی آغاز گردید.

 

دفتر نمایندگی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) در شهرستان فراشبند با حضور رئیس این بنیاد در فراشبند، امام‌ جمعه ، فرماندار، رئیس سازمان تبلیغات، رئیس آموزش و پرورش و جانشین فرمانده سپاه  شهرستان افتتاح شد.

 

محسن پورزارعی فرماندار فراشبند در این مراسم گفت: اعتقاد به حکومت مهدوی و فرهنگ مهدویت شناسی یکی دیگر از نقاط وحدت مسلمانان شیعه و سنی است لذا ما باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

 

وی افزود: برگزاری کلاس های آموزشی شناخت مهدویت و حکومت مهدوی یکی از برنامه های مهم این بنیاد برای جوانان است و همچنین جامعه روحانیت هم می بایست چه در بخش تشیع و چه تسنن با تمام وجود همکاری لازم با این بنیاد چه به لحاظ مادی و معنوی آماده داشته باشند.

 

لازم به ذکر است که اعضای هیئت‌امنای بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) شامل نماینده مقام معظم رهبری در سپاه، اداره فرهنگ و ارشاد، اداره آموزش و پرورش و نماینده شورای شهر یا شهردار هستند که کارهای این بنیاد را پیش می‌برند.

 

افتتاح بنیاد مهدویت فراشبند

 

افتتاح بنیاد مهدویت فراشبند

افتتاح بنیاد مهدویت فراشبند

افتتاح بنیاد مهدویت فراشبند

 

انتهای پیام/

  

نویسنده :
محمد باقر دشتی
نظرات بینندگان