کد خبر: ۸۸۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۱ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵

همدلی ارتش و سپاه باعث هراس دشمنان است

فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و كهگيلويه و بويراحمد همدلی ارتش و سپاه را باعث هراس دشمنان دانست.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی در فارس، امیر سرتیپ علی سامانی در دیدار با فرماندهان سپاه فجر، گفت: ارتش و سپاه علیرغم آنكه در ظاهر ساختار سازمانی جداگانه‌ای دارند اما از ابتدای انقلاب تاكنون كنار هم بوده‌اند و همواره این صمیمت و اخوت بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسدارن از برکات انقلاب اسلامی و حافظ انقلاب است، گفت: مجموعه سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی از بدو تولد تاکنون وظایفی را که برایش تعریف شده در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بسیار خوب انجام داده است.

فرمانده ارشد ارتش در استان‌ فارس با تاکید بر اینکه دشمنان ملت ایران از ارتباط و تعامل موجود بین سازمان‌های نظام اسلامی به‌خصوص بین ارتش و سپاه هراس دارد، گفت: یکی از نکات مهمی که همواره باید از سوی نیروهای مسلح مورد توجه قرار بگیرد تقویت همین همکاری و تعامل تحت رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) است.

امیر سامانی محبت بین نیروهایارتش و سپاه را مثال زدنیتوصیف و تاكید كرد كه تنها تفاوت این دو نیروینظامی، رنگ لباس‌هایشان است.

ویاز اجرای بسیار خوب یادواره ۴۵۰ شهید یگان‌های زرهی استان فارس از سوی سپاه، قدردانیكرد.

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس نیز با بیان اینكه سپاه همراه با ارتش تحت فرمان مقام معظم رهبری، برای رسیدن نظام اسلامی به اهداف متعالی، تلاش می كنند، گفت: همراهی، تعامل و همدلی و همکاری دو مجموعۀ سپاه پاسدران و ارتش از روزهای ابتدایی انقلاب اسلامی مسبوق به سابقه بوده و نمونه‌های آن در دوران دفاع مقدس ثبت شده است.

سردار سرتیپ ابوالفضل گزنی با بیان اینکه همدلی و اتحاد دو مجموعۀ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی عامل موثر در تقویت کارآمدی نیروهای مسلح است، گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی، در دوران دفاع مقدس و همینطور پس از دفاع مقدس تا امروز همکاری نزدیک این دو نهاد ادامه داشته است.

 جانشین فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه تعامل سپاه و ارتش در صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی بسیار کارساز بوده است، گفت: امیدواریم این همکاری و تعامل با وجود فرماندهان مومن و با بصیرت ارتش جمهوری اسلامی و کارکنان آگاه و بیدار دل آن روز به روز گسترش پیدا کند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم عضو ارتش، گفت: حضور مستشاری نیروهای ارتش در عرصه دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) یک برگ درخشان و افتخار آمیز در تاریخ ارتش جمهوری اسلامی است.

نظرات بینندگان