کد خبر: ۸۸۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
مدیرکل سازمان بهزیستی فارس:

ایجاد فرهنگ مسئولیت‌پذیری کاهش آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد

موسوی گفت: باید در جامعه به ارزش‌ها به عنوان یک هنجار احترام بگذاریم و به دنبال گسترش این چتر حمایتی با درایت، تدبیر و آموزش‌هایی که به آحاد جمعیت داده می‌شود باشیم.
به گزارش شیرازه، موسوی در جلسه شورای دبیران امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی فارس، با بیان این نکته که یکی از واجباتی که مخصوصاً در عرصه اجتماعی ما دچار بی تفاوتی و کم رنگی شده است فریضه امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: از دلایل آسیب‌های اجتماعی که حتی روانشناسان و جامعه شناسان غربی و اروپایی به آن اذعان داشته‌اند بی تفاوتی افراد جامعه نسبت به همنوعان خود است و اگر چنین رویه‌ای ایجاد شد آسیب‌های اجتماعی به سرعت شیوع و بروز پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: مناسب‌ترین اقدامی که ما می‌توانیم در کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی انجام دهیم ایجاد فرهنگ مسئولیت پذیری و آموزش آن مخصوصاً از دوران کودکی است که سازمان بهزیستی با انجام این هدف سعی در ایجاد چتر حمایتی از افراد در برابر اینگونه آسیب‌ها دارد.

مدیرکل سازمان بهزیستی فارس بیان داشت: باید در جامعه به ارزش‌ها به عنوان یک هنجار احترام بگذاریم و به دنبال گسترش این چتر حمایتی با درایت، تدبیر و آموزش‌هایی که به آحاد جمعیت داده می‌شود باشیم.

برچسب ها: فارس ، امر به معروف ، شیراز
نظرات بینندگان