کد خبر: ۸۸۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۵

ویژه برنامه سالروز آزادسازی خرمشهر در خنج/ بازگویی خاطرات جنگ تا انتقاد از عدم حضور مسئولین

فرمانده سپاه خنج با اشاره به حضور کمرنگ مسئولین در مراسمات شهرستان، گفت: بنده از برخی مسئولین شهرستان گلایه مندم که حضورشان در مراسمات، واقعاً کمرنگ بوده و بی تفاوت هستند.
به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه به نقل از خنج کهن؛ مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر در خنج با حضور مردم و تعداد اندکی از مسئولین برگزار شد تا همین موضوع موجب انتقاد فرمانده سپاه شهرستان گردد.

سرهنگ علی همتی سروستانی در سخنان خود ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: در سوم خردادماه 61، واقعاً نصرت الهی شامل حال ما شد که توانستیم در مقابل لشکری از دشمن ایستادگی کنیم و خرمشهر را آزاد نماییم.



وی اظهار داشت: ما همیشه مدیون عزیزانی هستیم که با تقدیم خون خود در راه این سرزمین، امنیت و آسایش را برای ما به ارمغان آوردند.

فرمانده سپاه خنج در ادامه با اشاره به حضور کمرنگ مسئولین در مراسمات شهرستان، گفت: بنده از برخی مسئولین شهرستان گلایه مندم که حضورشان در مراسمات، واقعاً کمرنگ است؛ البته قدردان مسئولینی هستیم که همیشه در برنامه ها حضور فعال دارند اما دسته دیگر واقعاً بی تفاوت هستند.

همتی سروستانی افزود: اگر از خون شهدا و ارزشهای انقلاب پاسداری نکنیم، این مسئولیتها اندکی برای ما ارزش نخواهد داشت.

وی ادامه داد: در روزهای گذشته همگان دیدند افرادی که دم از انقلاب زده و خود را دایه دار انقلاب می دانند، دست دوستی با بهائیت دراز کردند. آنها برای اینکه هویت از دست رفته خود را بدست آورند، آویزان کشورهای غربی، اسرائیل و فرقه ضاله بهائیت شدند.



این مقام مسئول اظهار داشت: خوشبختانه مراسمات مختلف در این شهرستان برگزار می شود اما نکته ای که وجود دارد این است که فقط مردم در این مراسمات حضور دارند و ﻣﺘﺄسفانه خبری از مسئولین نیست.

فرمانده سپاه خنج عنوان کرد: مقام معظم رهبری بارها در خصوص مواردی همچون نفوذ و تهاجم فرهنگی و همچنین اقتصاد مقاومتی مسائل مهمی را عنوان نموده اند اما ﻣﺘﺄسفانه مسئولین فقط شعار داده و عمل نمی کنند.

همتی سروستانی افزود: تا زمانی که لباس مقدس سپاه بر تن داریم و بسیجیان در صحنه حضور دارند و تا وقتی که روحانیت معظم در کنارمان هستند، محکم و استوار از ارزشها دفاع می کنیم و نمی گذاریم خدشه ای به این انقلاب وارد شود.

گفتنی است در ادامه، حجت الاسلام قاسم اسلامی نسب رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خنج و امان اله فتحی، دو تن از رزمندگان دفاع مقدس، به بیان خاطراتی از دوران جنگ پرداختند.
























نظرات بینندگان