کد خبر: ۹۰۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۰۵ تير ۱۳۹۵
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوانات:

35 کانون مسجد در طرح اوقات فراغت تابستانه بوانات فعالیت می کنند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوانات از فعالیت 35 پایگاه برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان این شهرستان در فصل تابستان خبر داد و گفت: امسال پایگاه اوقات فراغت در خانه فرهنگ آفتاب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آموزشهای هنری آماده ارائه خدمات در این طرح هستند.

به گزارش شیرازه؛ به نقل از حرف رسا،با شروع فصل تابستان و تعطیلی مدارس مهمترین دغدغه خانواده ها پر کردن و استفاده مطلوب از فصل تابستان برای فرزندان خود است و یکی از مراکزی که زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برنامه ریزی و فعالیت می کند کانون های فرهنگی هنری مساجد سطح شهرستان می باشد.

حسین برزگر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوانات در گفتگو با خبرنگار "حرف رسا" از فعالیت  35 پایگاه برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان این شهرستان در فصل تابستان خبر داد وگفت:  امسال پایگاه اوقات فراغت در خانه فرهنگ آفتاب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آموزشهای  هنری و موسیقی و کانون های فرهنگی و هنری مساجد و سه موسسه قرآن و عترت در شهرستان آماده ارائه خدمات در این طرح هستند.

برزگر گفت: برنامه ریزی مناسب جهت ساعات فراغت جوانان و نوجوانان از مهم ترین شیوه های مقابله با آسیب های اجتماعی و فرهنگی و به ویژه جنگ نرم دشمنان است.

وی همچنین با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری در بحث فرهنگ جامعه افزود: تمام برنامه ریزی ها و اقدامات باید در راستای تحقق منویات رهبری در جامعه باشد چرا که اگر ما برنامه ریزی نداشته باشیم دشمنان برای فرزندان ما برنامه ریزی خواهند کرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوانات در ادامه تصریح کرد: بعضی از کلاسهای هنری از اول  خرداد فعالیت خود را آغاز کرده اند با آغاز ماه مبارک رمضان در 35 کانون فرهنگی وهنری مساجد شهرستان برنامه های متنوع فرهنگی وهنری، قرآنی و مذهبی، ورزشی و بازیهای بومی و آیینی و اردوهای منطقه ای اجرایی خواهد شد .


نظرات بینندگان