کد خبر: ۹۰۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۰۶ تير ۱۳۹۵
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سروستان:

کوتاهی در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر گناهی نابخشودنی است

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سروستان ضمن انتقاد از عملکرد برخی ادارات این شهرستان در خصوص عدم همراهی آنان با این ستاد گفت: هر گونه کوتاهی در خصوص اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر منجر به خسارت های مادی و معنوی فراوانی در سطح جامعه خواهد شد.

به گزارش شیرازه؛به نقل از سروستان ما  سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی،دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سروستان در حاشیه برگزاری دومین نشست این ستاد در گفتگو با خبرنگار سروستان ما با اشاره به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه  عمومی بوده و همه افراد جامعه باید نسبت به اجرایی شدن این واجب الهی مشارکت داشته باشند.

وی در ادامه این مطلب ضمن انتقاد از برخی ادارات و نهادها که با این ستاد همکاری مناسبی ندارند تاکید کرد: اجرایی شدن مصوبات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سروستان وظیفه قانونی نهادها و ادارات مربوطه می باشد و کوتاهی در اجرای آن منجر به آسیب های فراوان اجتماعی و فرهنگی در سطح جامعه خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سروستان با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص این دو فریضه مهم دینی تاکید کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری  این واجب فراموش شده  بایستی توسط مردم اقامه  شود و همه ما در اجرایی شدن این فریضه الهی مسئول بوده و هر گونه کوتاهی در این امر خطیر نابخشودنی و غیر قابل اغماض است.

سرهنگ احمدی در پایان این گفتگو  با اشاره به فعالیت های نیروی مقاومت بسیج در جهت گسترش فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) تاکید کرد: نیروی مقاومت بسیج همچون گذشته و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری به ویژه در بحث امر به معروف و نهی از منکر در چهارچوب وظایف قانونی و سازمانی  خویش از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

نظرات بینندگان