کد خبر: ۹۰۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۱ - ۰۹ تير ۱۳۹۵
امام جمعه ممسنی:

فروش زمین ها و صنایع کارخانه قند و تعطیلی آن اوج مصیبت است

امام جمعه ممسنی گفت:در مساله اشتغال درد و مصیبت داریم چرا وضعیت اینگونه است؟ پاسخ دهید! کارخانه قند ممسنی که نماد صنعت شهرماست به تعطیلی کشیده می شود و زمین ها و صنایع آن را فروخته اند که این اوج مصیبت است.

به گزارش شیرازه؛ به نقل از نورآنلاین امام جمعه ممسنی در جمع مدیران اجرایی شهرستان ممسنی بیان داشت: از سونامی های فرهنگی و اقتصادی جامعه غافل نباشید بویژه در رفع مشکلات حوزه اقتصادی توجه زیادی داشته باشید که اقشار مختلف جامعه را اذیت می کند.

حجت الاسلام محمد یعقوبی افزود: فرصت مسئولیت را قدر بدانید و از این وقت در جهت بهبود وضعیت مردم استفاده کنید عملکرد برخی از مدیران رضایت بخش نیست، مسئولین و مدیران اجرایی به عنوان نمایندگان دولت هستند  و باید عملکردی داشته باشند که دولت - و به تبع آن نظام - زیر سوال نرود.

وی خطاب به روسای ادارات  گفت: برنامه ریزی داشته باشید و  طبق برنامه حرکت کنید و سعی کنید در هر شرایطی به گونه ای عمل کنید که امید در دل مردم تزریق شود.

یعقوبی ادامه داد: در مساله اشتغال درد و مصیبت داریم چرا وضعیت اینگونه است؟ پاسخ دهید! کارخانه قند ممسنی که نماد صنعت شهرماست به تعطیلی کشیده می شود و زمین ها و صنایع آن را فروخته اند که این اوج مصیبت است.

وی افزود: آقایان انتخابات تمام شد بروید کار کنید. تعامل داشته باشید و همه برای پیشرفت شهرستان کمک کنید.

پایان گزارش /

برچسب ها: مدیران ، امام جمعه
نظرات بینندگان