کد خبر: ۹۰۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۱۰ تير ۱۳۹۵
با حضور مدیر کل بهزیستی فارس؛

مرکز توانبخشی ارمغان صفاشهر افتتاح شد

مرکز توانبخشی آموزشی درمانی ارمغان صفاشهر جهت ارائه خدمات آموزشی و توانبخشی به کودکان کم توان ذهنی زیر پانزده سال افتتاح شد.

به گزارش شیرازه به نقل از بام فارس؛ مرکز آموزشی توانبخشی معلولین زیر پانزده سال ارمغان ​با حضور سید مرتضی موسوی مدیر کل بهزیستی فارس و جمعی از مسئولین شهرستان خرم بید با ظرفیت پذیرش 50 نفر افتتاح شد.

هدف از راه اندازی این مرکز، ارتقا توانایی ها و کسب مهارت حرفه ای افراد کم توان ذهنی به منظور دستیابی به زندگی مستقل و مطلوب است.

در مرکز توانبخشی ارمغان خدماتی مانند گفتاردرمانی کاردرمانی روانشناسی و مشاوره به کودکان کم توان ذهنی زیر پانزده سال ارایه می گردد. مراجعین سه الی چهار روز در هفته از صبح تا ظهر زیر نظر مربیان آموزش دیده نگهداری می‌شوند.

مدیر کل بهزیستی فارس در مراسم افتتاحیه این مرکز از بالا بودن میزان ابتلا به معلولیت های مادرزادی در شهرستان خرم بید خبر داد و علت آن را زیاد بودن ازدواج های فامیلی عنوان کرد و افزود: به منظور کاهش این معلولیت ها لازم است پیش از ازدواج به مراکز مشاوره ژنتیک مراجعه شود.


افتتاح مرکز توانبخشی ارمغان صفاشهر


سید مرتضی موسوی مدیر کل بهزیستی فارس سپس در ضیافت افطاری موسسه خیریه صاحب الزمان (عج) و فرشتگان صفاشهر شرکت کرد و بعد از صرف افطار در جمع مددجویان و خیرین بهزیستی، طی سخنانی از افزایش یارانه و کمک بهزیستی به معلولان توانبخشی صفاشهر خبر داد.


مراسم افطار توانبخشی صاحب الزمان (عج) صفاشهر با حضور مدیر کل بهزیستی


کارکنان زحمتکش توانبخشی صاحب الزمان (عج) صفاشهر


انتهای پیام/


برچسب ها: صفاشهر ، توانبخشی ، خیرین
نظرات بینندگان