کد خبر: ۹۰۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۱۸ تير ۱۳۹۵

جشنی که بدلیل عدم امنیت در بوانات اجرا نشد

مسئول انجمن نمایش شهرستان بوانات گفت: قرار بود جشن عید فطر بمدت سه روز در تفرجگاه محمد حنفیه برگزار شود اما بدلیل نبود امنیت این جشن ملغی شد.

به گزارش شیرازه؛ به نقل از حرف رسا، جشن های عید سعید فطر به همت انجمن نمایش شهرستان بوانات، هیئت امناء تفرجگاه محمد حنفیه و با همکاری نیروی محترم انتظامی و دیگر ادارات قرار بود طی روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه 16، 17 و 18 تیرماه در تفرجگاه محمد حنفیه برگزار شود اما بدلیل پاره ای مشکلات برگزار نشد.

به همین منظور گفتگویی با محمود عاشوریان مسئول انجمن نمایش شهرستان صورت گرفته و مسایل را جویا شدیم:



جناب آقای عاشوریان بفرمایید که چرا جشنی که تبلیغات آن هم انجام شده بود برگزار نشد.؟

_ بنام خدا، عید سعید فطر رو به همشهریان عزیزم تبریک می گویم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات عزیزان را دارم.خوب طی روزهای قبل نامه نگاری ها جهت هماهنگی و برگزاری جشن در تفرجگاه محمد حنفیه صورت گرفت و شورای تامین شهرستان با اجرای برنامه در این مکان مخالفت کرد.

علت مخالفت چی بود.؟

_ جناب فرماندار محترم و مسئولین شورای تامین عدم امنیت برای حاضرین و شرکت کنندگان را علت مخالفت گفتند که تا حدودی هم درست است اما برنامه ای که تدارک دیده شده و اطلاع رسانی شده شاید بهتر بود نیروی محترم انتظامی برای تامین امنیت حاضر می شدند و مردم معطل نمی ماندند البته مسئولین قول دادند که تمهیدات امنیتی این محل برقرار شود تا پس از اجرای زیر ساخت ها همچون ساماندهی پرتگاه ها و پارکینگ ، سپس برنامه ها در این محل برقرار شود.

خوب مقوله امنیت و تامین جانی مردم نیز مهم است بنظر شما این دلیل اصلی بوده.؟

_ بله، جواب ما را هم همین را دادند و گفتند چون امنیت جان مردم برای ما مهم است ما نمی توانیم امنیت این محل را تایید و تامین کنیم و برای همین ما نیز اجرا نکردیم.

گویا گریم هم شده بودید اما برنامه ای اجرا نشد، این اعتراض بوده است.؟

_ ما در اجرای برنامه جشن نیمه شعبان به مردم قول دادیم که برای عید فطر در همین تفرجگاه محمد حنفیه برنامه جشن داشته باشیم و انتظار می رفت طی این 45 روز بحث امنیت این محل برقرار شود اما نشد و ما فقط چون به مردم قول داده بودیم با گریم روی صحنه آمدیم اما چون امنیت برقرار نبود و این دغدغه خود ما نیز هست اجرا نکردیم و از این بابت از مردم عذر خواهی می کنیم.

و سخن آخر....

_ بسیاری از شهرستانها حسرت چنین محل پاک و سالم و خوبی را جهت گذران اوقات فراغت خود دارند اما ما که این موهبت طبیعی با یک هوای بسیار متبوع و خنک و آب و هوای خوب در اختیار داریم شاید قدر آن را نمی دانیم و امروز که اینجا ما برای اجرای برنامه امده ایم بسیاری از این عزیزان از شهرستانهای دیگر و حتی استانهای دیگر به این تفرجگاه آمده اند و این امکانات در شان این مردم نیست لطفا مسئولین به این مهم بیشتر رسیدگی کنند.


نظرات بینندگان