کد خبر: ۹۱۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۲۱ تير ۱۳۹۵

مسابقه دوچرخه سواری کوهستان انتخابی فارس برگزار شد

مسابقه دوچرخه سواری کوهستان انتخابی استان با حضور بیش از ۵۰ دوچرخه سوار از سراسر استان برگزار شد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی هیأت دوچرخه مسابقه دوچرخه سواری کوهستان انتخابی فارس برگزار شدسواری استان فارس، نفرات برتر این مسابقه در غالب تیم استان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور که هفته آینده به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد، شرکت خواهند کرد.
این مسابقه با نظارت پریموژ اشترانسار مربی تیم ملی برگزار و پس از جدالی سخت در بین رکابزنان استان نتایج ذیل حاصل زیر بدست آمدد:
در رده جوانان محمد حسین اسکندری از شیراز، نیما جمشیدی از سپیدان، محسن صالحی از مرودشت، محمد جوانشیر از کازرون و عرفان روشن غیاث از شیراز به ترتیب عناوین اول تا پنجم را کسب کردند.
در رده سنی بزرگسالان محمد اله یاری از شیراز، رضا نفری از مرودشت ، فرشید صلاحیان از کازرون ، حسین صلاحیان و سجاد شهریاری از کازرون به ترتیب عناوین اول تا پنجم را کسب کردند.
این مسابقه توسط کمیته دوچرخه کوهستان استان با مدیریت کورش دوست و همکاری مجتبی مهرافروز ، ناصر نصیری و ۲۵ داور برگزار گردید.
دکتر گلستان و میلاد خیر اندیش امدادگران این مسابقه بودند.
هادی باشفاعت رئیس هیأت دوچرخه سواری استان در مورد برگزاری این مسابقه گفت : خوشبختانه این مسابقه بدون هیچ حادثه ای با کیفیت خوبی برگزار گردید و حضور سید کمال پاک فطرت عضو شورای شهر شیراز در این مسابقه و بازدید ایشان از وضعیت رشته دوچرخه سواری کوهستان استان فارس و آشنایی وی با قهرمانان دوچرخه سواری موجب قوت قلب دوچرخه سواران گردید.
همچنین حضور پریموژ اشترانسار سرمربی اهل اسلوونی تیم ملی کوهستان در مسابقه و نظارت وی بر مسابقه موجب افزایش انگیزه دوچرخه سواران گردید و ایشان نکات فنی خوبی بعد از مسابقه به دوچرخه سواران استان انتقال دادند.
نظرات بینندگان