کد خبر: ۹۱۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۲۲ تير ۱۳۹۵
امام جمعه مُهـر:

باید از حریم خانواده حفاظت و دفاع کنیم

امام جمعه مُهـر گفت: باید از حریم خانواده حفاظت و دفاع کنیم و این دفاع می بایست با برنامه ریزی دقیق و مشخص انجام پذیرد.

به گزارش شیرازه به نقل از عصر مُهـر، شب گذشته همزمان با روز ملی عفاف و حجاب اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده در جوار قبور مطهر شهدای گمنام شهر مهر با حضور سرهنگ قادری فرمانده سپاه شهرستان مهر، امام جمعه مهر، حجت السلام کرامات رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان و محمدی رئیس بهزیستی مهر و جمعی از مسئولین و مردم برگزار ‌شد.

سرهنگ دوم پاسدار مهدی قادری فرمانده سپاه شهرستان مهر بیان داشت: پیام این جمع با توجه به تهاجم شدید شبانه روزی که در این جنگ نابرابری قرار داریم و همه ی دنیا در فضای مجازی و حقیقی در سدد این هستند که عفت، حیا و ارزش های جامعه را از ما که این جمع با تجمع خود باید حریم خانواده را حفظ و دفاع کرد در مقابل این تهاجم ناجوانمردانه و باید خانواده را به عنوان با اهمیت ترین نظام اجتماعی حفظ کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان مهر در ادامه تصریح کرد: امروز برای نظام اسلامی و جامعه اسلامی زیبنده نیست که آمار جرم و جنایت اخلاقی و مفاسد اجتماعی در کشور ایران اسلامی و در کشوری که خیمه گاه و سربازخانه آقا صاحب الزمان(عج) است برابر باشد با کشور چین و با جمعیت بالغ بر یک میلیارد و400 میلیون نفر جمعیت که می بایست از حریم خانواده حفاظت و دفاع کنیم و این دفاع می بایست با برنامه ریزی دقیق و مشخص انجام پذیرد.

حجت السلام شاکری امام جمعه شهر مهر در ابتدای صحبت های خود بیان داشت: مراسم مدافعان حریم و حرم خانواده  یک مراسم بسیار خوبی است که امروز یکی از آسیب های جدی و یکی از جاهایی که نوک پیکان دشمن آنجا را هدف قرار داده است و دشمن از تمام اهرم ها استفاده کرده و استفاده می کند و اینکه حریم خانواده را حریمی بی محبت و حریمی نا امن نشان دهد.

حجت السلام شاکری تصریح کرد: امیدواریم همچنان که تمام تیرهای دشمنان به سنگ خورده است این تیر آنان نیز به سنگ برخورد کند.

این مسئول خاطرنشان ساخت: این برنامه ها نیاز به هوشیاری و بصیرت آهاد جامعه دارد و عفت و حجاب تنها برای خواهران نیست و مردان نیز همانند زنان مخاطب آیات قرآن هستند.

وی در پایان صحبت های خود گفت: شهر مهر یک بافت مذهبی بسیار قوی دارد و مردمی ولایتمدار هستند و پدیده بد حجابی یا بی حجابی در شهر مهر بسیار کم است اما بازهم نیاز به پیشگیری دارد.

در پایان این مراسم تندیس حجاب و عفاف از سوی حوزه مقاومت بسیج کوثر شهر مهر رونمایی و به مادران شهدا تقدیم شد.



نظرات بینندگان