کد خبر: ۹۲۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
سرپرست فرمانداری فسا:

اجازه نمی دهیم اراضی تصرف غیر قانونی شوند

سرپرست فرمانداری فسا گفت: دولت و قوه قضائیه مصمم هستند که از تخریب اراضی جلوگیری کنند، اجازه نمی دهیم اراضی، تصرف غیر قانونی شوند.

به گزارش شیرازه  ابراهیم خرم سرپرست فرمانداری فسا در جلسه پیشگیری از تخریب اراضی که با حضور  رستگار رئیس دادگستری فسا و روستازاده دادستان  این شهرستان برگزار شد گفت: هم اکنون در شهرستان فسا به علت اهمال کاری در گذشته دچار مشکلات عدیده ای در زمینه اسکان غیر مجاز و تخریب و تصرف اراضی هستیم که این مشکل ، تبعات اجتماعی و فردی  زیادی  را به همراه دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تعدادی ازافراد در مناطقی از شهرستان ساکن هستند که این سکونت به ضرر خودشان و مجموعه شهرستان است  تصریح کرد: به زودی طرح سامان دهی اسکان آنها  آغاز خواهد شد و این گروه با در نظر گرفتن  شرایط مطلوب به نقاط دیگر منتقل می شوند.

خرم به افرادی که در مناطق  تحت پوشش منابع طبیعی و محیط زیست ساخت و ساز می کنند هشدار داد و افزود : از حالا به بعد با هرگونه ساخت و ساز در حومه شهرستان یا در مناطق تحت حفاظت که به صورت  غیر قانونی  باشد  برخورد می کنیم و اگر کسی هم مبادرت به ساخت و ساز نماید با برخورد قانونی مواجه می شود .

همچنین در این جلسه  رستگار رئیس دادگستری فسا در خصوص مشکلات مربوط به  تخریب اراضی  مواردی را مطرح کرد و از عزم جدی  مجموعه  تحت مدیریت خود برای برخورد با هرگونه ساخت و ساز  و تصرف غیر قانونی اراضی خبر داد .

دادستان  فسا نیز با اشاره به لزوم اجرایی شدن مصوبات جلسه ، اجرای مصوبات را گامی جهت رفع  مشکل  بزرگ تصرف اراضی  دانست . لازم به ذکر است که در ادامه  این جلسه در خصوص  واگذاری  اراضی  شیب دار  و همچنین  لزوم توجه جدی  اعضای شوراها و دهیاران به تصرف اراضی  و ساخت و ساز غیر قانونی  مواردی  مطرح شد.


منبع: فسایی،

نظرات بینندگان