کد خبر: ۹۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۲ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
جانشین سپاه فجر استان فارس:

پیام انقلاب اسلامی حاکمیت دین است

جانشین سپاه فجر استان فارس حاکمیت دین را پیام مهم انقلاب اسلامی دانست.

 به گزارش شیرازه، سردار ابوالفضل گزنی پیش از ظهر یکشنبه در جریان نشست خبرنگاران با نماینده ولی فقیه در استان فارس بیان کرد: در کشور حدودا ۲۴۴ شهید عرصه رسانه، ۵۰ جانباز و ۱۷ آزاده این عرصه داریم.

وی گفت: شهدای عرصه رسانه به خصوص در عرصه دفاع مقدس انصافا با جان و دل کار کردند و حتی جلوتر از رزمندگان در خط مقدم جبهه در حال فعالیت بودند.

وی با اشاره به اینکه ما هرچه داریم از اسلام عزیز داریم، افزود: خبرنگار یک رسالت مهم دارد آنهم عمل به سه رکن شفافیت، دقت و سرعت است.

وی با اشاره به اینکه در مسیر اطلاع رسانی از هیچ چیز نباید ترسید، افزود: یک رسالت مهم نیز مبارزه با دشمن است که در عرصه جنگ نرم خبرنگاران طلایه داران این مبارزه هستند.

جانشین سپاه فجر استان فارس با اشاره به اینکه نگاه حق محوری، حق طلبی و حق گویی باید در عرصه رسانه حفظ شود، بیان کرد: خبرنگار نباید نسبت به این سه محور بی توجهی باشد و از این مسیر خارج شود.

سردار گزنی در ادامه سخنان خود با اشاره به کارکردهای مناسب بسیج رسانه نیز بیان کرد: بسیج رسانه تلاش کرده که در حوزه اطلاع رسانی فعالیتهای مناسبی انجام دهد ضمن اینکه بسترهای تحقق اهداف عرصه اطلاع رسانی را نیز به خوبی فراهم کرده است.

منبع: مهر
نظرات بینندگان