کد خبر: ۹۳۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۲ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵

بازدید سرمایه گذاران اکراینی از مجتمع گوشت صنعتی دام اقلید

یک گروه متشکل از۷نفر سرمایه گذار و فعال در زمینه ی واردات دام سنگین و گوشت قرمز اوکراینی از مجتمع کشتارگاه صنعتی اقلید بازدید کردند.

به گزارش شیرازه یک گروه سرمایه گذار اوکراینی از مجتمع کشتارگاه صنعتی اقلید بازدید کردند.

این گروه متشکل از۷نفر سرمایه گذارو فعال در زمینه ی واردات دام سنگین و گوشت قرمزو همچنین نماینده وزارت کشاورزی این کشور بودند که پس از بازدید دوهفته پیش سید حسین افضلی نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی از این مجتمع و پیگیری های وی به شهرستان اقلید آمده بودند.

آرتیوم کنسول اول سفارت اوکراین که در این سفر سرمایه گذاران را همراهی می کرد پس از بازدید از قسمت های مختلف مجتمع کشتارگاه صنعتی دام شهرستان اقلید در مصاحبه با خبرنگار ما هدف خود را از این بازدید آشنایی با ظرفیت ها و پتانسیل های اقتصادی این شهرستان در زمینه ی پرورش دام سنگین و تولید گوشت قرمز اعلام کرد و افزود :مجتمع کشتارگاه صنعتی دام شهرستان اقلید در نوع خود بی نظیر است واز لحاظ طراحی و ظرفیت مانند این مجموعه در کشور اکراین وجود نداردو امیدواریم در آینده ای نزدیک برنامه های سرمایه گذاری خود را در این شهرستان شروع کنیم.

این گروه سرمایه گذاری همچنین در سفر یک روزه ی خود از مجتمع دام گستر و چند واحد گاوداری شهرستان بازدید و از نزدیک با چگونگی پرورش دام سنگین در این منطقه آشنا شدند.

منبع: کلیدفارس

برچسب ها: اوکراین ، اقلید ، صنعت ، گوشت
نظرات بینندگان