کد خبر: ۹۳۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۵

فضای امنیتی در اجلاس مدیران آموزش و پرورش به بهانه حضور هاشمی رفسنجانی

در حاشیه اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور به بهانه حضور رئیس تشخیص مصلحت نظام در سالن اجلاس فضای امنیتی ایجاد شده است.
به گزارش شیرازه،سی و سومین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور از روز گذشته با حضور نزدیک به هزار مدیر فرهنگی در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است.
صبح امروز علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی میهمان ویژه اجلاس مدیران آموزش و پرورش بود و پس از خروج وی از سالن فضای امنیتی در قسمت ورود و خروج سالن برای مدیران ایجاد شد.
این فضای امنیتی به لحاظ حضور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در صبح سومین و آخرین روز برگزاری این اجلاس یعنی فردا ایجاد شده است.
با توجه به اینکه یک روز به سخنرانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این اجلاس باقی مانده است اما ایجاد شرایط امنیتی ورود و خروج و برخورد بسیار نامناسب با برخی مدیران آموزش و پرورش کشور ناراحتی و درگیری‌هایی را به وجود آورد.
این درگیری‌‌ها تا جایی پیش رفت که تیم حفاظت هاشمی رفسنجانی حاضر در سالن یکی از مدیران آموزش و پرورش کشور را به شکل نامناسبی از سالن خارج و برخوردهاd مشابهی با دیگر مدیران صورت گرفت.
البته این رفتارها واکنش مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش را هم به همراه داشت و این فرد در این خصوص از مدیران آموزش و پرورش عذرخواهی کرد.
منبع: فارس
نظرات بینندگان