کد خبر: ۹۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۶ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
سردار غیب‌پرور:

مخالفان از رفتن من خوشحال نشوند/ فردی انقلابی‌تر از غیب‌پرور آمده است

جانشین فرمانده قرارگاه امام حسین (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مخالفان از رفتن من خوشحال نباشند چراکه فردی انقلابی‌تر از غیب‌پرور به استان فارس آمده است.
به گزارش شیرازه، سردار سرتیپ غلامحسین غیب‌پرور ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه فجر استان فارس از تمام افرادی که در سال‌های خدمتش او را یاری کرده بودند تشکر کرد و اظهار داشت: نزدیک به 20 سال است که سردار غیاثی را می‌شناسم و گواهی بر انقلابی بودن ایشان هستم.

وی افزود: خیلی‌ها خوشحال هستند که غیب‌پرور می‌رود اما مخالفان خوشحال نباشند فردی انقلابی‌تر از غیب‌پرور آمده است.

فرمانده پیشین سپاه فجر استان فارس آئین تکریم و معارفه خود را نمونه‌ای از هزاران آئین تکریم و معارفه در دنیا عنوان و تصریح کرد: ما هر روز نسبت به گذشته تودیع و به آینده معرفی می‌شویم، ما هر روز غرق در تودیع و معارفه‌ایم اما غفلت می‌کنیم، خدا این تودیع و معارفه‌ها را گذاشته تا ما در آن دنیا کم نیاوریم.

جانشین فرمانده قرارگاه امام حسین(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: روزی حضرت عزراییل ما را تودیع می‌کند و باید بدانیم که آیا آن روز هم مردم در مورد ما به‌به و چه‌چه می‌کنند؟ ما به برزخی معرفی می‌شویم که هیچ شناختی نسبت به آن نداریم.

غیب‌پرور خاطرنشان کرد: امروز از شما می‌خواهم که مرا دعا کنید تا این پاسداری که موی خود را در انقلاب سپید کرد و از رفقایش عقب افتاد عاقبت بخیر شود.

نظرات بینندگان