کد خبر: ۹۴۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

حادثه تلخ کاروان عروسی در نی ریز

تخلف مرگبار راننده پراید در یک کاروان عروسی، یک جوان ١٨ ساله را به کام مرگ فرستاد.

به گزارش شیرازه  حادثه تلخ برخورد یک دستگاه خودرو پراید با موتور سیکلت زمانی که یک کاروان عروسی در مسیر بولوار شهید جمشید زردشت نی ریز در حال  حرکت بود رخ داد.

حادثه در حالی رخ داد که راننده پراید درحال جلو زدن از کاروان بود، در یک اقدام عجولانه از بریدگی ابتدای بولوار به مسیر مخالف رفت و سرعت گرفت؛ اما غافل از این که یک موتورسوار در مسیر روبه‌رو در حال حرکت است. پراید به شدت با موتور برخورد کرد و راننده  18 ساله آن  نقش بر زمین می شود.

محمدحسین کچوئی مدیر اورژانس 115 نی ریز  گفت :  تکنسین‌های اورژانس با حضور فوری در محل متوجه می‌شوند که جوان موتورسوار بر اثر شدت ضربه دچار خونریزی شدید از بینی و گوش شده است، بنابراین با اقدامات  احیاء و کمکهای اولیه، مصدوم بیهوش به بیمارستان شهدا منتقل می‌شود که بسرعت اقدامات حیاتی توسط تیم احیاء بر روی او انجام میگیرد و سرانجام  به دلیل وخامت حال بیمار، به بیمارستان ولی‌عصر فسا اعزام شد که در نهایت در بیمارستان فسا دچار مرگ مغزی می‌شود.

گفتنی است : امیرحسین زردشت (متوفی)  18 ساله و سومین فرزند خانواده بوده که در مرکز پیاده شیراز در حال گذراندن شانزدهمین ماه خدمت سربازی خود بوده و در مرخصی استحقاقی بسر می برده است و همچنین با موافقت والدین این جوان، قرار می‌شود اعضای وی به چند بیمار  اهدا شود.

منبع: نبض نی ریز

علت سانحه بی مبالاتی از سوی راننده پراید و تخلف محرز او رخ داده است.

برچسب ها: تصادف ، حادثه ، نی ریز ، عروسی
نظرات بینندگان