کد خبر: ۹۴۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس:

دانشجویان جهادگر مطالبه گری از مسئولان را نیز دنبال کنند

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: همه مشکلات قرار نیست که با اردوی جهادی حل شود اما همه مشکلات با رویکرد جهادی برطرف می شود.
به گزارش شیرازه، اسماعیل قزل سفلی در بازدید از اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه های سپیدان، پیام نور شیراز، نورآباد و رستم اظهار داشت: اردوی جهادی فرصتی برای خوسازی، خودشناسی، کسب رضایت خداوند و اولیای الهی، تقویت ارزش های اخلاقی، قناعت و تضعیف رذایل اخلاقی مثل تکبر، غرور و اسراف است.

وی با بیان اینکه اردوی جهادی فرصت کسب تجربه، توانمندسازی سرمایه انسانی و ارتقای معنویت را فراهم می کند افزود: افراد شرکت کننده در این اردوها می توانند توشه ای از معنویت را با خود همراه داشته باشند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: شرکت کنندگان در اردوهای جهادی طوری فعالیت کنند که مردم خدمات آن ها را لمس کنند و رضایت مردم نیز در برداشته باشد.

قزل سفلی با بیان اینکه آشنایی با الگوی زندگی جهادی، مبارزه با آسیب ها و تهدیدات فرهنگی یکی از ثمرات اردوهای جهادی است ادامه داد: مطالبه گری از مسئولان یکی از مباحثی است که باید بعد از اردوهای جهادی نیز دنبال شود.

وی، از اردوی جهادی به عنوان بهترین کارگاه تمرین مسئولیت اجتماعی نام برد و تصریح کرد: دانشجویان شرکت کننده در اردوی جهادی قدر این لحظات را بدانند و کار کسانی که در تعطیلات و گرمای تابستان در کنار اهالی مناطق کم برخوردار جامعه هستند با دیگران فرق می کند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با تاکید بر کار گروهی و جمعی گفت: همه مشکلات قرار نیست که با اردوی جهادی حل شود اما همه مشکلات با رویکرد جهادی برطرف می شود.

قزل سفلی خطاب به افراد شرکت کننده در اردوی جهادی بیان داشت: آینده انقلاب اسلامی در گرو همت جوانانی مانند شما است از این رو باید برای مسئولیت های آینده آماده شوید.

نظرات بینندگان