کد خبر: ۹۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
روابط عمومی باشگاه فجرسپاسی:

حامیان باشگاه فجر هواداران فهیم آن هستند

روابط عمومی باشگاه فجر سپاسی شیراز در خصوص اتفاقات اخیر بیانیه ای صادر کرد.
به گزارش شیرازه در این بیانیه آمده است:

 تشویق های بی امان تماشاگران بازی تیم های فجر شهید سپاسی و راه آهن انگیزه بازیکنان زرد پوش شیرازی را چند برابر کرد تا در کنار هدایت خوب مربیان در بین دو نیمه تیم متفاوتی را نسبت به نیمه اول ببینیم.
ضمن تقدیر و تشکر از هواداران عزیز که در روز گذشته تیم خود را تا دقایق اخر حمایت کردند و با تشویق های گرم خود موجب دلگرمی بازیکنان و کادر فنی  شدند جا دارد از لیدران محترم باشگاه هم تشکر ویژه ای داشته باشیم .
در کنار همه این نکات تاثیر گذار از هواداران عزیز باشگاه  خواستاریم که مسابقات لیگ اول جنگ نا برابریهاست!
تیم هایی که در این مسابقات حاضرند که از لحاظ مالی شرایط متفاوتی را دارند ،کافی است به لیست قراردادهای بازیکنان خونه یا اسامی شان توجه کنید یا نام های بزرگ صنعتی مثل مس را حس کنید. طی این دو فصلی که فجر در لیگ دسته اول گذراند ، در  مسابقاتی که گذشت تیم فجر با مشکلات مالی  روبرو بود و همیشه این دغدغه ذهن تمام مجموعه را آزار می داد .
اما با تمام این اوصاف  توانست خود را تا روز اخر به عنوان مدعی در کنار تیم هایی مثل پیکان ،صنعت نفت ،ماشین سازی و ...که در بهترین شرایط مالی قرار دارند نشان دهد.
 تیم فجر تیم سربازان و جوانهایی است که با غیرت خود پا به میدان مسابقات میگذارند،تیم بازیکنان گمنامی که همیشه با فریاد های شما ، فرهنگ شهید سپاسی و مکتب مجموعه بزرگ فجر پیشرفت کرده اند و نامی برای خود دست و پا کرده اند  .
 با تشویق ها و دلگرمی شما عزیزان هوادار بوده که میتوانند برابر تیم های قدرتمند ایستادگی کنند و همیشه شگفتی ساز شوند.
 باشگاه فجر شهید سپاسی بر خود می بالد که هواداران فهیمی همچون شما دارد که سرامد صبوری، مردانگی و وفاداری هستید و خواهید بود.
بازیکنان، کادر فنی، تماشاگران و مدیران یک زنجیر متحد هستند که میتوانند هر مشکلی را از سر راه بردارند و سد محکمی باشند به روی همه ناخالصی ها...
فرهنگ شهید سپاسی و مکتب فجر به شما میبالد که نمی گذارید حاشیه هایی از یک سری افراد سودجو که به هر نحوی خواهان نابودی و نتیجه نگرفتن تیم و پاره شدن این زنجیر  هستند وارد تیم شود. بزرگی فجر و روح پهلوانی شما نخواهد گذاشت فریاد های شما ره به حایی نبرد و با سرکوب صداهای حاشیه ساز تیم را به عزت خواهد رساند.
عزت خود شمایید و ذلت در افکار حاشیه سازان موج میزند ،موفقیت تیم فجر موفقیت شما،ما،بچه های این استان و برادران و فرزندان ما هست که هر روز صبح به امید حضور در این تیم و فرهنگ ناب تلاش میکنند .
 عزیزان هوادار ،صاحبان اصلی تیم ها ،همانطور که مستحضرید تیم فجر نسبت به سایر تیم های حاضر در لیگ تمرینات خود را دیر شروع کرد،اما با اینکه در دو بازی از تیم های بزرگی مثل مس  و راه اهن عقب افتاده بود با غیرت جنگیدند تا شرمنده شما نباشند. 
بدیهی است که نتوانسته اند در این هفته های ابتدایی لیگ نتیجه ی لازم را بگیرند که این امر هم با درایت کادر فنی رو به اصلاح است ،جوانان تیم نشان داده اند فوتبال را با نگاه های زیبای شما شناور تر از فصل های قبل بازی میکنند و میخواهند افکار شناور شما برای رسیدن تیم به اوج را پرواز دهند.
دست های شما بال های پرواز این تیم هستند و فریاد هایتان قدرت ساق هایشان...!
 به امید درخشش فجر شهید سپاسی در مسابقات لیگ یک و صبر و حمایت همه جانبه شما هواداران و انشالله صعود به لیگ برتر.


نظرات بینندگان