کد خبر: ۹۵۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۱ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۵
به همت بسیجیان شیراز؛

کشف ۲۴ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار قاچاق در خیابان خیام شیراز

بسیجیان آگاه شهرستان شیراز تعداد ۲۴ هزارو ۴۰۰ نخ سیگار از نوع ESSE به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون ریال در خیابان خیام شیراز کشف و ضبط کردند.

به گزارش شیرازه  از سوی بسیجیان آگاه  شیراز تعداد ۲۴ هزارو ۴۰۰ نخ سیگار از نوع ESSE به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون ریال در خیابان خیام شیراز کشف و ضبط شد.

یکی از بسیجیان شهرستان شیراز که نمی خواست نامش فاش شود با اشاره به عزم نیروی های مردمی بسیج در مقابله با قاچاق کالا اظهار داشت: با توجه به فرمان مقام معظم رهبری برای مقابله با پدیده شوم قاچاق کالا باید مسئولان اهتمام ورزند، اراده‌ها را محکم و عزم‌ها را جزم کنند و از این رو نیروی های مردمی بسیج نیز به عنوان یاری کننده دستگاه های مجری، عزم خود را برای مقابله با چنین پدیده شومی جزم کرده است.

کشف سیگار قاچاق (1)


وی افزود: شنبه شب حدود ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در خیابان خیام شیراز در حال قدم زدن بودیم که به یک وسیله موتورسیکلت که در کنار سواری پراید ایستاده بود مشکوک شدیم و با رویت رد و بدل کردن پلاستیک از سوی این دو وسیله فورا به محل مراجعه کردیم که متاسفانه راکب موتور سوار متواری شد اما با اقدام به موقع توانستیم ماشین پراید را که حامل جنس قاچاق از نوع سیگار ESSE بود را متوقف کنیم و بعد از انجام اقدامات قانونی و تشکیل پرونده به کلانتری ۱۱ زند شیراز تحویل داده شد.

کشف سیگار قاچاق (3)

کشف سیگار قاچاق (2)

منبع : پایگاه تحلیلی خبری موج ما

برچسب ها: کشف ، قاچاق ، بسیج
نظرات بینندگان