کد خبر: ۹۵۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۵ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۵
فرمانده سپاه فجر استان فارس:

راهیان نور مصداق مهم و عملی مقابله با جنگ نرم فرهنگی است

سردار غیاثی گفت: استکبار جهانی می داند تا زمانی که فرهنگ شهادت در جامعه اسلامی باشد سلطه امکان ندارد
به گزارش شیرازه، همایش تجلیل از خادمان شهدا در استان فارس با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس و سردار یعقوب سلیمانی دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج کشور برگزار شد.

سردار غیاثی در این همایش با اشاره به در پیش بودن سالروز فاجعه منا، گفت: فاجعه اندوه بار منا نشانۀ بی کفایتی آل سعود در اداره حرمین شریفین و مسئله حج است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، گفت: افرادی که با خداوند پیمان می بندند دو دسته اند دسته اول افرادی هستند که با جان، مال و سرمایۀ حیات خویش در این عرصه حضور پیدا می کنند و دسته دوم افرادی هستند که می مانند و وظیفه آن ها استمرار بخشیدن به راه شهداست.

فرمانده سپاه فجر خطاب به خادمان شهدا گفت: مسیری که شما طی می کنید و حضور در سرزمین های مقدس دفاع مقدس هم در زندگی فردی و هم در زندگی اجتماعی شما اثرات مثبت و بلندی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه انتقال حقایق دفاع مقدس به نسل های آینده بسیار مهم است، خاطرنشان کرد:  نسل جدید باید بداند جنگ چگونه به ما تحمیل شد و اینکه  پدرانشان و نسل اول انقلاب اسلامی چگونه به میدان مبارزه با دشمن و دفاع از سرزمینشان قدم گذاشتند.

سردار غیاثی با تاکید بر اینکه حقایق جنگ باید بدرستی و بدون تحریف به نسل های آینده منتقل شود، گفت: اگر واقعیت دفاع مقدس دچار تحریف شود شاید نسل های آینده خودشان را مفتخر به آن ایستادگی و پایمردی ها ندانند، واقعیت صحنه های دفاع مقدس آن چیزی است که شما خادمان شهدا لمس کرده اید و نسل های آینده به آن بعنوان یک گنجینه می نگرند.

وی با بیان اینکه راهیان نور و عزیمت جوانان به سرزمین های دفاع مقدس یکی از مصادیق مهم و عملی مقابله با جنگ نرم است، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با تمام توان و ابزار به عرصه جنگ نرم فرهنگی وارد شده اند، امروز انتقال فرهنگ دفاع مقدس، جهاد و شهادت به نسل جوان و تحکیم آن از وظایف مهم و تاثیرگذار خادمان شهداست.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه تربیت نیروی مجاهد تراز انقلاب اسلامی رسالت خادمان شهداست، گفت: استکبار جهانی می داند تا زمانی که فرهنگ شهادت در جامعه اسلامی باشد سلطه امکان ندارد، خادمان شهدا با دارا بودن فرهنگ بسیجی، جهاد و شهادت در خط مقدم جبهه مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی قرار دارند.

سردار غیاثی خطاب به خادمان شهدا گفت: توفیقی که نصیب شما شده است نصیب هر شخصی نمی شود مطمئنا این لطف شهدا بوده و برای شما یک فرصت است، با حضور در این عرصه، خودسازی معنوی و تقویت بصیرت در مسیر جامعه اسلامی حرکت خواهید کرد.

منبع: تنویر
نظرات بینندگان