کد خبر: ۹۵۹۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۷ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۵

نامگذاری میدانی به نام شهدای منا در شیراز

معاون فرهنگی بنیاد شهید استان فارس گفت:در شیراز میدان و تونلی به نام شهدای منا نامگذاری خواهد شد.
به گزارش شیرازه، علی محمدی معاون نامگذاری میدانی به نام شهدای منا در شیرازفرهنگی بنیاد شنامگذاری میدانی به نام شهدای منا در شیرازهید استان فارس با بیان اینکه باید یاد و نام شهدای منا زنده نگه داشته شود، گفت: علاوه بر دیدار خانواده ‌های شهدای منای استان فارس با مقام معظم رهبری، میدان و تونلی در شهر شیراز به نام شهدای منا نامگذاری می ‌شود.
وی افزود: این نمایشگاه در صحن حرم حضرت شاهچراغ (ع) در معرض دید زائران قرار می ‌گیرد.
معاون فرهنگی بنیاد شهید استان فارس محمدی برگزاری دعای عرفه با محوریت شهدای منا را دیگر برنامه برای بزرگداشت این شهدا ذکر و خاطرنشان کرد: روز 21 شهریور مراسم دعای عرفه حرم شاهچراغ (ع) با حضور خانواده‌ های شهدای منا برگزار می‌ شود.
باید یادآور شد: حادثه فاجعه‌ بار منا که در روز عید قربان پارسال رخ داد منجر به کشته بیش از چهار هزار نفر از مسلمانان شد که در این بین 49 نفر از زائران استان فارس جان خود را از دست دادند.
منبع: ایرنا
برچسب ها: شهدای منا
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
0
پیشنهاد می کنم نام میدان یا خیابان را شهدای مکه بگذارند برای عامه مردم بهتر مفهوم است و احتمال سوء استفاده از آن بسیار کمتر است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
0
حضرت عباسی برای چنین اقداماتی دیر نیست؟چرا سال 66 با این همه شهید کاری نکردید و چرا بعد از یک سال حالا به فکر چنین نامگذاری هایی افتاده اید؟!البته خدا را شکر که این نامگذاری ها صورت گرفت هر چند با تاخیر زیاد.