کد خبر: ۹۶۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۳ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۵

کاپیتان فجرسپاسی: باخت برابر ایرانجوان ناعادلانه بود/داوری در نتیجه تاثیرگذار بود

مهدی کریمیان کاپیتان باتجربه فجرشهید سپاسی پس از باخت برابر ایرانجوان بوشهر بیان داشت: داور با عملکرد ضعیف در نتیجه بازی تاثیر گذار بود و عادلانه ترین نتیجه برای این دیدار، نتیجه تساوی بود.
به گزارش شیرازه تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در ایستگاه هفتم لیگ دسته اول کشور در بوشهر مغلوب میزبان خود ایرانجوان شد تا جایگاه این تیم در جدول متزلزل شود. در پایان بازی  مهدی کریمیان کاپیتان باتجربه فجر سپاسی اظهار داشت:بازی دو نیمه متفاوت داشت که تیم ما بازی را در نیمه اول بخاطر گرمای هوا از دست داد و این گرما برای هر دو تیم بود و نمی دانم چرا فدراسیون فوتبال چنین ساعتی را برای بازی انتخاب میکنند و این عادلانه نیست که بازی در تهران و بوشهر در یک ساعت برگزار شود و این در کیفیت فنی دو تیم تأثیر گذاشت و ما در نیمه دوم با توجه به اینکه 10 نفره بودیم ولی توپ و میدان را در اختیار داشتیم و این برد را به ایرانجوان بوشهر تبریک می گویم ولی بنظر من تساوی در این دیدار عادلانه تر بود.

وی با تاکید بر اینکه داوری در این دیدار ضعیف عمل کرد افزود: ما به صحنه های اعتراض داشتیم که حق بود و من در طول دوران ورزشی ام هیچ وقت چنین اعتراضاتی به داور نداشتم اما داوری این این دیدار بازی را خراب کرد و کنترل بازی از دست وی خارج شد.


نظرات بینندگان