کد خبر: ۹۶۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۶ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۵
لیگ دسته دوم فوتبال کشور؛

شکست برق نوین شیراز برابر نقش جهان اصفهان

از هفته سوم لیگ دسته دو فوتبال کشور تیم فوتبال برق نوین شیراز در یک دیدار خارج از خانه با نتیجه یک بر صفر بازی را به حریف اصفهانی واگذار کرد.

به گزارش شیرازه  در هفته سوم لیگ دسته  تیم برق نوین برابر سپهر نقش جهان اصفهان   شکست را متحمل شد. بر اساس این گزارش عصر یک شنبه  دو تیم سپهر نقش جهان اصفهان  و برق نوین شیراز  به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید.

در این دیدار حساس بایکنان دو تیم  در همان دقایق ابتدایی موقعیت های عالی خلق کردند که با بد شانسی و درخشش دروازه بان حریف، این فرصت ها یکی پس از دیگری  از دست رفتند.  در ادامه  و در دقیقه 40  بازیکنان تیم  نقش جهان با یک حرکت تیمی زیبا  صاحب یک ضربه پنالتی شدند و توانستند به وسیله نیما ظفریان از روی نقظه پنالتی  به گل برسند.

تیم برق نوین شیراز  در اواخر نیمه دوم  فشار را بروی دروازه تیم اصفهانی بیشتر کرد اما با درخشش دروازه بان نقش جهان راه به جایی نبرد و بازی با همان تک گل نیمه اول به پایان رسید. شاگردان وحید رضایی با این شکست و کسب 4 امتیاز از 3 دیدار در رده چهارم جدول رده بندی مسابقات جای گرفتند.

شکست برق نوین شیراز برابر نقش جهان اصفهان


نظرات بینندگان