کد خبر: ۹۶۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۰۱ مهر ۱۳۹۵

هشتمین ورق مهر روزی برای خلدبرین

مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس گفت: یادروز لسان الغیب حافظ شیرازی همزمان با گرامیداشت یاد مولانا در جوار آرامگاه حافظ برگزار خواهد شد.

به گزارش شیرازه، بهزاد مریدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس ظهر امروز در مراسم نقد و بررسی عملکرد دو ساله فرهنگ و ارشاد اسلامی که با حضور جمعی از اصحاب رسانه، مسئولان و دوستداران حوزه هنر، فرهنگ و ادب برگزار شد، گفت: بیستم مهر ماه امسال یادروز حافظ و تاسوعای حسینی به صورت همزمان در یک روز واقع شده اند.

وی افزود: به جهت همزمان بودن ایام محرم و بزرگداشت حافظ، اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی یادروز لسان الغیب حافظ شیرازی را تحت عنوان روضه خلدبرین هشتم مهر ماه ساعت 18:30 به مدت دو ساعت همزمان با گرامیداشت یاد مولانا در جوار آرامگاه حافظ برگزار خواهد کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس در ادامه با بیان اینکه برنامه روضه خلدبرین با حضور عارف شناسان ارتباط حافظ و مولانا را بررسی می کند، اظهار داشت: برنامه مذکور با برنامه های متنوعی از جمله اجرای موسیقی در کنار آرامگاه حافظ برگزار خواهد شد.

مریدی 9 مهر را روز بازدید رایگان از حافظیه برای عموم مردم اعلام کرد و افزود: هشتم و نهم مهر برنامه ای تحت عنوان هنر ناگهانی با حضور هنرمندانی از تهران اجرا می شود.

وی با عنوان اینکه صبح 18 مهر همایش حافظ و معنویت در مرکز اسناد ملی برگزار می شود، گفت: شب هفدهم مهر انجمن خوشنویسان در جوار آرامگاه حافظ به خوشنویسی می پردازند.



نظرات بینندگان