کد خبر: ۹۷۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۰ - ۱۱ مهر ۱۳۹۵
اعتراضات راه به جایی نبرد؛

بی آبی مردم شهرک صنعتی اسیر یک ساله شد

یکی از شهروندان اسیری گفت: نزدیک به یک سال است که در شهرک صنعتی اسیر مردم از بی‌آبی منازل رنج می‌کشند و اعتراضات مردم راه به جایی نبرده است.

به گزارش شیرازه به نقل از عصر مُهـر، یکی از شهروندان اسیری که خواست نامش فاش نشود در گفت‌وگوی اختصاصی به خبرنگار ما گفت: نزدیک به یک سال است که در شهرک صنعتی اسیر مردم از بی‌آبی منازل رنج می‌کشند.

وی ادامه داد: تا جایی که دست به دامان چاه‌های کشاورزی شده‌اند و از آب ناسالم چاه‌های کشاورزی جهت آشامیدن و پخت‌وپز استفاده می‌کنند.

وی افزود: در این مدت یک‌ساله بارها از طریق بخشداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر اسیر موضوع را پی گیر شدیم اما جوابی ندادند و دستمان به‌جایی بند نشد.

این شهروند اسیری تصریح کرد: به‌ناچار برای تهیه آب مصرفی به اداره آب پیگیر شدیم و قول‌هایی به ما دادند و یک‌قسمتی از لوله‌ها شهر تعویض شد ولوله‌های ۳ اینچ قدیمی را حذف کردند و به‌جای آن لوله‌های ۲ اینچ و یک اینچ گذاشتند.

وی خاطرنشان ساخت: با این روش بازهم آب به خانه‌های ما نرسید تا این‌که چند روز قبل جهت اعتراض به فرمانداری شهرستان مهر رفتیم و فرماندار قول دادند تا قبر از محرم آب را به خانه‌ها شهرک صنعتی اسیر برساند.

این شهروند اسیری در پایان گفت: البته ناگفته نماند اداره آب شهری یک دستگاه تانکر آب جهت آب‌رسانی در اختیار این شهرک گذاشته و هر تانکر دوازده هزار لیتری رو به قیمت بیست هزار تومان آب به مردم می‌فروشند ولی همین تانکر هم معلوم نیست کجا کار می‌کند و ما که ندیدیم ولی شنیدیم چنین تانکری رو فرستادن که برای مردم آب تهیه کنند.













پایان پیام/224224

برچسب ها: بی ابی ، اسیر ، اعتراض
نظرات بینندگان