کد خبر: ۹۷۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۲ - ۱۱ مهر ۱۳۹۵

لغو فوری جلسه ملاقات نمایندگان مجلس استان فارس با هاشمی رفسنجانی

در حالی که یکی از نمایندگان مجلس در استان فارس، مصرانه پیگیر دعوت و حضور مجمع نمایندگان در ساعت 9:30صبح دوشنبه برای ملاقات با هاشمی رفسنجانی بود، امروز قرار ملاقات را لغو کرده است و بدون ذکر دلیل بهم خوردن جلسه، اعلام کرد؛ جلسه مجمع نمایندگان با رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام لغو شده است.
به گزارش شیرازه پس از درج خبر برگزاری جلسه مجمع نمایندگان فارس با هاشمی رفسنجانی به نقل  از یک  منبع آگاه، نماینده  یکی از شهرستانهای استان فارس  گویا پس از انعکاس خبر دیدار؛ مصلحت اندیشی کرده و جلسه را منتفی کرده است.

قابل ذکراست شیرازه سوالات متعددی را برای دیدارکنندگان پس از پایان جلسه مجمع تشخیص مهیا نموده بود که فعلا بی پاسخ می ماند.

برخی سوالات عبارتند از:

1-برگزاری جلسه نمایندگان با هاشمی رفسنجانی چه دلیلی می تواند داشته باشد ؟ آیا گره مشکلات فارس در مباحث اقتصادی ،تورم ،بیکاری و ....در دستان هاشمی رفسنجانی قرار گرفته است ؟

2-نماینده پیگیر و دعوت گیرنده ، به چه مناسبتی نمایندگان را به حضور در جلسه دعوت میکند ؟

3-آیا مجمع نمایندگان تا کنون موفق به برگزاری جلسه مشترک با رییس جمهور شده اند ؟ و برای حل مشکلات و محرومیت های استان هم اینگونه و مجدانه پیگیر هستند ؟

4-آقای نماینده که پیش از راهیابی به مجلس؛ خود را دلسوخته و همراه با نظام مقدس  جمهوری اسلامی و راه شهدا می دانست، اکنون پس از نشستن بر صندلی سبز یکباره ارادتمند فردی شده  است که همین چندی پیش از حذف نیروهای نظامی سخن گفته .
 
4-البته سوالات و ابهامات دیگری هم آماده شده بود تا پس از پایان ملاقات از شرکت کنندگان سوال شود که گویا ترتیب دهندگان جلسه پس از شفاف سازی، این ملاقات را به یکباره  لغو کردند.
برچسب ها: هاشمی ، مجمع ، نمایندگان ، فارس
نظرات بینندگان