کد خبر: ۹۷۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵
مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی خبر داد؛

رایزنی با هیئت دولت جهت رفع مشکلات باشگاه فجرسپاسی

مدیرعامل باشگاه فجرشهید سپاسی شیراز در گفتگو با شیرازه از رایزنی با هیئت دولت جهت رفع مشکلات باشگاه فجرسپاسی خبر داد.
به گزارش شیرازه تیم  فجرشهید سپاسی که نماینده فوتبال فارس در لیگ دسته اول فوتبال کشور می باشد، چندسالی است که با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می کند، اما متاسفانه امسال وضعیت بسیار بدتر از گذشته شده و باشگاه شرایط بسیار بدی از لحاظ مالی دارد و به گفته بهرام شفیعی سرمربی تیم بازیکنان و کادر فنی تیم فجر تاکنون یک ریال هم دریافت نکرده اند.
در همین ارتباط سرهنگ ظهراب قنبری مدیر عامل باشگاه اظهار داشت: رایزنی های بسیاری با مسئولین استانی انجام داده ایم که تاکنون هیچ کدام از قول های داده شده در رابطه با باشگاه فجر عملی نشده است. 
قنبری افزود: طی جلسه یک ساعته ای که با دکتر نوبخت معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور داشته ایم، تمامی مشکلات باشگاه فجرسپاسی را مطرح کرده ایم. قرار شد تمامی مسائل و مشکلات را بصورت مکتوب در اختیار دکتر نوبخت قرار دهیم و ایشان نیز قول پیگیری و همکاری دادند. امروز نیز طی جلسه با استاندار محترم فارس پیگیر درخواست باشگاه فجر بودیم و ایشان نیز قول دادند در هیئت دولت پیگیر این درخواست باشگاه باشند.
قنبری در نهایت اظهار داشت: امیدواریم با پیگیری و همکاری های لازم هیئت دولت در این زمینه و حل مشکلات مالی، بتوانیم تیم را بسوی لیگ برتر هدایت کنیم و هدیه مناسبی به مردم عزیز شیراز پیشکش کنیم.


نظرات بینندگان