کد خبر: ۹۷۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۱۶ مهر ۱۳۹۵
رئیس کمیته امداد قائمیه خبرداد:

اجرای طرح جذب حامیان ایتام همزمان با همایش شیرخوارگان حسینی در قائمیه و نودان

رئیس کمیته امداد قائمیه از اجرای طرح جذب حامیان ایتام، همزمان با برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی خبرداد.

به گزارش شیرازه به نقل از "کازرون خبر"، رئیس کمیته امداد قائمیه از اجرای طرح جذب حامیان ایتام، همزمان با برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی خبرداد.

افراسیابی به خبرنگارما گفت: با توجه به برگزاری همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی(ع) در سراسر کشور در اولین جمعه ماه محرم و برگزاری باشکوه این همایش در بخش چنارشاهیجان و کوهمره نودان واحد اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد امام خمینی(ره) قائمیه قصد جذب حامی در این روز را دارد.

وی افزود: این طرح با عنوان «بیایید شیرخوارگان خود را بیمه علی اصغر(ع) کنیم» اجرا خواهد شد و از بانوان شرکت کننده در همایش شیرخوارگان حسینی درخواست می‌شود که با پرکردن فرم به نام فرزند خود حمایت یک کودک یتیم یا نیازمند را به عهده بگیرند و با این کار زیبا فرزندشان را بیمه حضرت «علی اصغر(ع)» کنند و از سن شیرخوارگی فرزند خود را با سنت حسنه انفاق آشنا کنند.

افراسیابی در پایان خاطرنشان کرد: مسجد جامع بازار امام خمینی(ره) قائمیه، مسجد امام حسین(ع) اولاد میرزایی قائمیه، امامزاده سید حسین(ع) و حسینیه کوثر شهر نودان مکان‌های برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی و محل استقرار نمایندگان کمیته امداد امام خمینی(ره) جهت جذب حامیان ایتام هستند.

نظرات بینندگان